Incuvo, spółka specjalizująca się w produkcji gier VR, zdecydował, że premiera jednego z najważniejszych tytułów studia – Green Hell VR – odbędzie się jednocześnie w wersji na PCVR i OculusQuest.

Wspólna data premiery ma  przełożyć się na optymalizację kosztów gry oraz zwiększenie działań marketingowych tytułu. Budżet przeznaczony na produkcję gry wyniesie ponad 2 mln zł. Gra czerpie z PC-towej wersji Green Hell VR, która sprzedała się w liczbie ponad 2 mln kopii.

Incuvo

Produkcja VR-owej wersji sprzedażowego hitu Creepy Jar – Green Hell  – przebiega zgodnie z planem. Postanowiliśmy jeszcze bardziej skoncentrować się na przetestowaniu oraz dopracowaniu samej mechaniki, aby immersja i środowisko gry były wyjątkowe. W pierwszym kwartale przyszłego roku Green Hell VR trafi na gogle Oculus Quest i Steam VR – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes Incuvo.

Green Hell to gra z gatunku survival, w której zadaniem gracza jest przetrwanie w amazońskiej dżungli. Podczas rozgrywki, zmierzy się z fizycznym wyczerpaniem, którego objawem będą, m.in. halucynacje. W przemierzaniu lasów Amazonii pomoże mu kompas oraz GPS. Green Hell VR to największy projekt Incuvo. Koszt produkcji gry wyniesie ponad 2 mln zł. PC-towa wersja projektu, autorstwa CreepyJar, od dnia premiery (early access Q3 2018 r.), do maja br. sprzedała się na platformie Steam w nakładzie ponad 2 mln sztuk.

Incuvo Green Hell VR

Incuvo obecnie pracuje nad trybem kooperacji w Green HellVR.

Podczas prac nad Green Hell VR bardzo wyraźnie dostrzegliśmy potencjał trybu multiplayer. Tryb współpracy w grach VR to aktualnie bardzo szybko rosnący trend. Wsłuchaliśmy się więc w głosy graczy i spełniamy ich oczekiwania. Funkcja ta będzie najprawdopodobniej dostępna jako aktualizacja, po wydaniu pierwszej wersji – zapowiada Andrzej Wychowaniec.

Głównym filarem działalności Incuvo jest przenoszenie gier studiów zewnętrznych na urządzenia VR na własny koszt w zamian za istotny udział w zysku ze sprzedaży. W tym właśnie modelu jako producent i wydawca  spółka realizuje Green Hell VR.  Wcześniej spółka realizowała prace w zamian za ustalone wynagrodzenie i niewielki udział w zyskach ze sprzedaży. W przyszłości Incuvo ma zamiar wzmocnić swoją pozycję trzecim filarem działalności, czyli produkcją własnych gier VR. Autorskie gry mają się opierać na licencji znanych uniwersów.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments