Mercedes-Benz i PlayStation Studios, Media Molecule ożywiają wizje przyszłości na PlayStation. Kierując się hasłem „Razem wyobraźmy sobie przyszłość”, Mercedes-Benz łączy siły z Media Molecule i ich grą Dreams, aby poszukać odpowiedzi na pytanie: jak wyobrażamy sobie świat jutra?

• Gra Dreams, opracowana przez Media Molecule (Mm) i dostępna na PlayStation® 4, oferuje innowacyjny, cyfrowy plac zabaw oraz zestaw narzędzi, który pozwala graczom na tworzenie gier, muzyki, filmów i nie tylko – wszystko wedle własnych pomysłów.
• „Jako marka ukierunkowana na przyszłość, zawsze wspieramy współpracę i kreatywność. W Media Molecule znaleźliśmy doskonałych partnerów, którzy nasze zaangażowanie w społeczność graczy wynieśli na wyższy poziom” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu.
• „Najlepsza współpraca to taka, która owocuje czymś nowym, nieoczekiwanym i ekscytującym. Mercedes-Benz był inspirującym partnerem naszego pierwszego projektu – Mm Co-Labs. Przez cały proces projektowania zespół Mercedesa zachęcał nas, byśmy puścili wodze fantazji i starali wyobrazić sobie przyszłość” – dodał Siobhan Reddy, dyrektor studia Media Molecule.

Nawiązując z młodszymi pokoleniami dialog na temat wizji przyszłości, Mercedes-Benz podąża za pionierskim duchem swoich założycieli – duchem, który dąży do lepszego jutra. Aby aktywnie kształtować przyszłość
i wizualizować nowe rozumienie pragnień, w 2019 r. Mercedes-Benz wystartował z inicjatywą, w ramach której odbyły się warsztaty z udziałem czterech futurologów. Eksperci ci stworzyli cztery wyraziste i spójne wizje przyszłości.

Sześć miesięcy później, podczas konwencji me Convention 2019, Mercedes-Benz rozszerzył projekt i przekształcił go w „hub kreatywności” z udziałem uczestników, którzy zainspirowali się przedstawionymi wizjami i podzielili się własnymi. Kluczowe w urzeczywistnianiu ich pomysłów było rysowanie oraz budowanie modeli.

Tak powstała obszerna kolekcja kreatywnych koncepcji, obejmująca ściany pełne szkiców i szczegółowy model miasta przyszłości – a wszystkiemu towarzyszyło mnóstwo dyskusji. Uczestników interesowały przede wszystkim tematy zrównoważonego rozwoju oraz wspólnych przestrzeni, a ich wyobrażenia koncentrowały się na miastach pełnych zieleni i budowanych na silnym poczuciu wspólnoty.

Aby dodatkowo zintensyfikować ten dialog, Mercedes-Benz nawiązał współpracę z Media Molecule – studiem należącym do PlayStation. Twórcza moc gry Dreams, wraz z jej projektantami i graczami, dała wyjątkową szansę na zwrócenie uwagi globalnej publiczności graczy na inicjatywę „Razem wyobraźmy sobie przyszłość”.

Jako marka ukierunkowana na przyszłość, zawsze wspieramy współpracę i kreatywność. W Media Molecule znaleźliśmy doskonałych partnerów, którzy nasze zaangażowanie w społeczność graczy wynieśli na wyższy poziom. Dreams oferuje miłośnikom gier idealną przestrzeń do projektowania wizji przyszłości, jakiej oczekujemy. Współpraca ta stanowi nowy sposób na odkrywanie i tworzenie pozytywnej przyszłości dla następnych pokoleń z całego świata. – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu.

W ramach międzynarodowej współpracy pomiędzy Media Molecule (Wielka Brytania), Mercedes-Benz oraz twórcami ze społeczności Dreams (Kanada i USA), do cyfrowej rzeczywistości wprowadzono jeden ze światów przyszłości pochodzący z warsztatów z 2019 r. Interaktywne doświadczenie, oparte na koncepcji eksperta od sztucznej inteligencji Alexandre Cadaina, pozwala graczom odkrywać fabularny poziom gry Dreams z czterema unikalnymi obszarami, oszałamiającą grafiką i różnymi elementami rozgrywki. To świetny sposób na „zanurzenie się” w interaktywnym świecie, który otwiera nieskończone możliwości technologii oraz sztucznej inteligencji.

Najlepsza współpraca to taka, która owocuje czymś nowym, nieoczekiwanym i ekscytującym. Mercedes-Benz był inspirującym partnerem naszego pierwszego projektu – Mm Co-Labs. Przez cały proces projektowania zespół Mercedesa zachęcał nas, byśmy puścili wodze fantazji i starali wyobrazić sobie przyszłość. – powiedział Siobhan Reddy, dyrektor studia Media Molecule.

Doświadczenie „Dreams & Mercedes-Benz” będzie dostępne dla wszystkich graczy Dreams od 8 lipca 2021 r. Mercedes-Benz i Media Molecule zapraszają również społeczność Dreams do wzięcia udziału w twórczym przedsięwzięciu Dreams Community Game Jam (13-26 lipca), w ramach którego gracze będą wspólnie wymyślać scenariusze przyszłości. Prezentacje w ekscytujący sposób ukażą, jakie są życzenia młodego pokolenia, jak wyobrażają sobie oni pozytywną przyszłość i co należy zrobić, aby te wizje zrealizować. Pomysły, kreacje i przemyślenia można udostępniać też w mediach społecznościowych, używając hashtagu #letsimaginefuturestogether lub na indreams.me.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments