Unified Factory jest w zaawansowanych rozmowach na temat nowych wdrożeń, poinformował ISBtech prezes Marcin Woźniak. Spółka wprowadza do swojej platformy klasy Customer Service Automation (CSA) kolejne rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję (AI). Ponadto kontynuuje proces poszukiwania inwestora strategicznego.

Po latach stagnacji, obserwujemy rosnące zainteresowanie naszą platformą klasy CSA, co potwierdza większa liczba zapytań ofertowych i zaproszeń do przetargów. Dołączenie kolejnych rozwiązań opartych o narzędzia AI jeszcze podnosi jej atrakcyjność i odpowiada na zapotrzebowanie rynku. Menerva ( (handlowa nazwa produktu) będzie oferowana zarówno jak samodzielna usługa jak i rozwiązanie zintegrowane z naszym flagowym, wielomodułowym produktem UF PRO – poinformował ISBtech Woźniak.

Wskazał, że nowe wdrożenie dotyczy m.in. klientów B2B jednego z największych na rynku dostawcy usług telekomunikacyjnych, z którym spółka posiada wieloletnią umowę.

Unified Factory aktualizuje oraz wprowadza nowe funkcjonalności do modułu bazującego na sztucznej inteligencji na swojej platformie Customer Service Automation (CSA), oferującej oprogramowanie automatyzujące obsługę klienta.

„Usługa opiera się na algorytmach pamięci asocjacyjnej (skojarzeniowej). Umożliwia zaawansowaną automatyzację kontaktu z klientem w oparciu o bazy danych i proces uczenia się. Boty generują automatyczne odpowiedzi na emaila i chata. W następnym kroku oferta zostanie uzupełniona także o rozwiązania głosowe. Mechanizmy Menerva może być docelowo wykorzystany także na livechatcie czy w social mediach oraz w inteligentnej wyszukiwarce smart FAQ” – dodał prezes.

Zarząd kontynuuje także proces poszukiwania inwestora strategicznego dla spółki, wykonując uchwalę WZA z sierpnia 2023 roku.

Celem jest pozyskanie kapitału obrotowego na realizację kolejnych wdrożeń, rozbudowę oprogramowania platformy CSA o nowe moduły oraz powrót z usługami na rynki zagraniczne” – podsumował Woźniak.

Unified Factory S.A. jest spółką techniologiczną, oferującą oprogramowanie automatyzujące procesy sprzedaży i obsługi klienta. Jest właścicielem platformy informatycznej Customer Service Automation, która integruje wszystkie kanały komunikacji z klientem (omnichannel), podnosi rentowność operacyjną oraz efektywność zarządzania pełnym procesem sprzedaży. Platforma ma otwarty interface i umożliwia integrację oraz wymianę danych  z wieloma systemami zewnętrznymi (m.in. ERP, CRM, PBX), w dowolnych językach. Posiada rozwiązania modułowe i elastyczna architekturę dopasowaną do aktualnych potrzeb klienta. Oprogramowanie wykorzystuje algorytmy pamięci asocjacyjnej (skojarzeniowej), oparte na sztucznej inteligencji (AI).  Spółka od blisko czterech lat z powodzeniem obsługuje zobowiązania wynikające z układu zawartego z obligatariuszami.

(ISBnews)

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments