epoint

Przy dwucyfrowym wzroście wszystkich marek i rynków, LPP w coraz większym stopniu polega na sztucznej inteligencji (AI) i uczeniu maszynowym (ML). Dzięki temu w coraz większym stopniu automatyzuje i modernizuje obsługę klienta.

Sprzedaż marek LPP rośnie w całej Europie. W 2022 roku przychody zagraniczne stanowiły ok. 57% wszystkich wpływów Grupy. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe odgrywają istotną rolę w zwiększaniu przychodów i obniżaniu kosztów operacyjnych, umożliwiając przedstawicielom obsługi klienta bardziej efektywny kontakt oraz komunikację z klientami i klientkami. mówi Dawid Telepski, dyrektor Contact Center w LPP S.A. 

Skalowanie obsługi klienta za pomocą Dialogflow CX i Yosh.AI

W 2020 roku partner Google Cloud, Yosh.AI, rozpoczął współpracę z LPP od wdrożenia nowych rozwiązań w zakresie obsługi klienta, opartych na sztucznej inteligencji, wykorzystujących Dialogflow CX. Rezultatem była automatyzacja kilku kanałów komunikacji. LPP wykorzystało jednocześnie Google Business Messages z Dialogflow CX Google Cloud, aby zwiększyć sprzedaż i zadowolenie klientów w wybranych kanałach oraz markach. Przełożyło się to również na zwiększenie lojalności klientów.

Imponujące wyniki skłoniły LPP do szerszego wykorzystania Google AI i wdrożenia zaawansowanych wirtualnych konsultantów w kanałach komunikacji, w tym na stronie internetowej, kontach w mediach społecznościowych i aplikacji mobilnej wielu rynkach.

Yosh.AI poszerzył naszą wiedzę o wszechstronności sztucznej inteligencji w środowisku detalicznym. Kiedy zobaczyliśmy, jak wirtualni konsultanci angażują się w rozmowy i jak szybko rozwiązują problemy klientów, nie mogliśmy się doczekać, aby wykorzystać Dialogflow CX w każdym z naszych kanałów internetowych, w tym usług internetowych, mobilnych i komunikatorów. wyjaśnia Telepski. 

Obsługując ponad 300 kanałów i dziesiątki języków, Yosh.AI przekonał LPP do poszerzenia możliwości wirtualnych konsultantów o nowe integracje i rozwiązania. Oparta na Dialogflow CX, platforma Yosh.AI, działa płynnie z wieloma popularnymi aplikacjami, od tekstowych konsultantów AI, w tym chatbotów internetowych, Google Business Messages i mediów społecznościowych. Wersja głosowa uruchomiona dla LPP na rynku brytyjskim pomogła firmie w automatycznym sprawdzaniu statusu dostawy dla klientów. Yosh.AI oferuje również gotową obsługę 133 języków za pośrednictwem natywnych rozwiązań językowych Dialogflow i Google Cloud Translation API, a także intuicyjnego interfejsu, który znacznie skraca czas programowania i szkolenia wirtualnego konsultanta.

Zespół inżynierski Yosh.AI ściśle współpracował z LPP, aby zintegrować technologię wirtualnych konsultantów z Genesys Cloud Contact Center, stronami internetowymi i platformami komunikacyjnymi firmy odzieżowej. Wirtualni konsultanci LPP stale ewoluują dzięki nowym funkcjom, regułom oraz zaawansowanym możliwościom rozumienia języka naturalnego (NLU), które automatycznie skalują się na różnych urządzeniach, aplikacjach i kanałach.

Do marca 2023 roku Yosh.ai opracował i uruchomił 106 chatbotów oraz voicebota dla pięciu marek LPP. Konsultanci AI są dostępni w wielu językach, w tym angielskim, niemieckim i francuskim.

Ponieważ Yosh.AI jest oparty na Dialogflow CX, szkolenie naszych wirtualnych konsultantów do obsługi nowych metod płatności i opcji dostawy zajmuje minuty, a nie godziny lub dni. Rozwiązania wdrożone przez Yosh.AI pozwalają również zwiększyć satysfakcję klienta. mówi Telepski.

Wirtualni konsultanci Yosh.AI pomagają LPP zautomatyzować czaty, skrócić czas oczekiwania i zwiększyć wyniki satysfakcji klienta (CSAT). W przypadku rozmów przekazywanych do konsultantów, Yosh.AI umożliwia pracownikom szybsze rozwiązywanie zgłoszeń poprzez dostarczanie wyróżnionych transkrypcji czatów, zalecanych odpowiedzi i analiz umożliwiających podejmowanie działań za pośrednictwem specjalnej platformy Yosh.AI opartej na BigQuery i Looker Studio.

Yosh.AI umożliwia konsultantom uczestniczenie w wielu czatach jednocześnie, dokładnie identyfikując intencje, analizując nastroje i zapewniając pomoc krok po kroku. Ponieważ złożone zapytania o wysokim priorytecie są teraz szybko realizowane, nasz zespół obsługi klienta może poświęcić więcej czasu na zwiększanie przychodów. mówi Telepski.

Rozwiązania konwersacyjne AI LPP oparte na Dialogflow CX są niezwykle zaawansowane, zapewniając dokładność na poziomie ponad 90%. Tak wysoki wynik, w połączeniu z naturalną, „ludzką” komunikacją zapewnianą przez konsultantów AI, pozwala LPP usprawnić obsługę klienta i zapewnić znaczące korzyści biznesowe. Jesteśmy bardzo dumni i wdzięczni za udaną współpracę z LPP. mówi Katarzyna Dorsey, CEO Yosh.AI.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments