Przedsiębiorczość dla wszystkich NFON prezentuje Contact Center Hub, nowe zaawansowane contact center dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) – oparte na technologii strategicznego partnera NFON, firmy Daktela.

NFON Contact Center Hub łączy wszystkie popularne kanały komunikacji w jednym miejscu, umożliwiając użytkownikom stały wgląd w aktualną historię kontaktów z klientem i zapewniając bezproblemową, ulepszoną obsługę.

Pozytywne doświadczenie klienta, a tym samym jego zadowolenie, może być zwiększone tylko przez tych, którzy znają swoich klientów. Dzięki NFON Contact Center Hub oferujemy MŚP najnowocześniejsze rozwiązanie omnichannelowe i pomagamy przenieść relacje z klientem na zupełnie nowy, wyższy poziom. — mówi Stefan Walcz, wiceprezes ds. produktów w NFON AG. 

NFON CC Hub oferuje profesjonalne funkcje contact center dostosowane do grup docelowych, jest szybko skalowalny i wspierany przez ekspertów w lokalnych językach na poszczególnych rynkach. Nowoczesność i prostota NFON Contact Center Hub umożliwia utrzymywanie stałego kontaktu z klientem dzięki inteligentnej obsłudze połączeń przychodzących, kampaniom wychodzącym i pełnej historii komunikacji, gdzie funkcje raportowania i monitorowania mogą być indywidualnie konfigurowane.

Prawdziwe doświadczenie omnichannelowe jest niezbędne: łączymy popularne kanały komunikacyjne, takie jak telefon, e-mail, czat internetowy, SMS, wideo, WhatsApp w jedno oparte na chmurze narzędzie. Dzięki Contact Centre Hub użytkownicy mogą obsługiwać klientów w ramach jednej zintegrowanej platformy. Jedna rzecz jest niezwykle istotna: CC Hub to przełomowe, łatwe w użyciu rozwiązanie, kluczowe w budowaniu pozytywnego doświadczenia klienta. – komentuje Walcz.

Dzięki otwartemu interfejsowi REST API (Representational State Transfer – Application Programming Interface) gotowym do integracji z wieloma popularnymi systemami, narzędziu ticketowemu do wewnętrznego śledzenia zadań oraz zaawansowanym chatbotom i voicebotom na żywo, firmy mogą prowadzić efektywny CRM i optymalizować rozwój biznesu. Kolejny poziom rozwoju strategicznego Konsekwentnie realizowana strategia wzrostu NFON została zintensyfikowana na początku 2021 r., dzięki koncentracji na ekspansji Unified Communications as a Service (UCaaS) i Contact Center as a Service (CCaaS).

W 2021 roku wdrożyliśmy program partnerski Ngage, uruchomiliśmy Cloudya Meet & Share, zwiększyliśmy skalę działań w Europie środkowowschodniej, w tym poprzez otwarcie biura w Warszawie, a także nawiązaliśmy strategiczne partnerstwa z firmami Meetecho i Daktela. Uruchomienie Contact Center Hub to kolejny ważny krok w realizacji naszej strategii ” – mówi Klaus von Rottkay, Dyrektor Generalny NFON AG.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments