AI Stories z IBM watsonx — generatywna sztuczna inteligencja, stworzona we współpracy z amerykańską Akademią Fonograficzną — pomoże w przygotowaniu informacji o nominowanych artystach oraz 66. Gali Nagród GRAMMY.

Każdego roku informacje o nominowanych pojawiają się w relacjach na stronie internetowej GRAMMY oraz w mediach społecznościowych GRAMMY. Używając AI Stories, rozwiązania bazującego na sztucznej inteligencji IBM i platformie danych watsonx, zespół redakcyjny Akademii Fonograficznej wzbogaci publikacje dotyczące nominowanych do nagród GRAMMY, tworząc bardziej spersonalizowane treści cyfrowe, które jeszcze bardziej przybliżą fanom jednakowo ich ulubionych artystów oraz nowe twarze, które zdobywają popularność.

Treści generowane przy wsparciu AI będą wykorzystywane w mediach społecznościowych. Nie zabraknie również dłuższych relacji, które pojawią się na platformach cyfrowych GRAMMY. Za pośrednictwem interaktywnego widżetu dostępnego na live.grammy.com fani zyskają dostęp do treści generowanych przez AI podczas transmisji z gali GRAMMY. Dzięki temu będą mogli jeszcze lepiej śledzić przebieg wydarzeń w świetle kamer, na czerwonym dywanie i przy limuzynach gwiazd.

Przykład AI Stories z watsonx na live.grammy.com

Aby stworzyć treści generowane przez AI, zespół pracujący dla Akademii Fonograficznej skorzysta z pulpitu nawigacyjnego AI Content Builder, wykorzystującego modele językowe AI hostowane w watsonx.ai studio i przeszkolone przy użyciu własnych, sprawdzonych danych i wytycznych Akademii. Zespół będzie korzystać z pulpitu nawigacyjnego i promptów, aby przygotować ciekawe informacje na temat nominowanych do nagród GRAMMY, w tym ich działań charytatywnych, wpływu na kulturę i najważniejszych momentów w karierze.

Przykład AI Stories z watsonx na kanałach społecznościowych GRAMMY

Dzięki naszej wieloletniej współpracy z Akademią Fonograficzną możemy kontynuować wprowadzanie i współtworzenie nowych rozwiązań — niezależnie czy chodzi o poprawę cyfrowych doświadczeń uczestników, zwiększenie zaangażowania fanów, czy świętowanie sukcesów artystów, dzięki rozszerzonej i dostosowanej relacji z Music’s Biggest Night. AI Stories z watsonx to mocny przykład tego, jak sztuczna inteligencja może pomóc zwiększyć produktywność w wielu różnych sytuacjach. – powiedział Jonathan Adashek, Starszy Wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w IBM.

Możliwość optymalizowania i skalowania naszej pracy przed galą GRAMMY ma kluczowe znaczenie, ponieważ staramy się pokazać jak najciekawiej magię nagród GRAMMY” – powiedział Adam Roth, starszy wiceprezes ds. partnerstw i rozwoju biznesu w Akademii Fonograficznej. „Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z IBM, wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania, które otwierają nowe możliwości prezentowania treści cyfrowych podczas GRAMMY”.

IBM od ponad siedmiu lat jest oficjalnym partnerem Akademii Fonograficznej w obszarze rozwiązań chmurowych i sztucznej inteligencji. Oprócz AI Stories z IBM watsonx, IBM Consulting ściśle współpracował z amerykańską Akademią Fonograficzną i Latin Recording Academy w celu stworzenia nowych rozwiązań, które usprawnią operacje biznesowe i tworzą bardziej spersonalizowane cyfrowe środowisko dla każdego z 24 000 członków.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments