epoint

Monika Kania, która wcześniej odpowiadała za rozwój Revoluta i Vodeno dołącza do zespołu, aby wzmocnić obecność GFT w Polsce i regionie CEE.

Transformacja cyfrowa stała się priorytetem dla wielu firm. 70% z nich posiada strategię w tym zakresie lub obecnie nad nią pracuje. W reakcji na wymogi rynkowe firma GFT lider w dziedzinie globalnej transformacji cyfrowej, powierzył stanowisko Chief Revenue Officer (CRO) Monice Kani, której jednym z głównych celów będzie wzmocnienie pozycji rynkowej GFT i dotarcie do firm gotowych na taką transformację.

Monika Kania, CRO, GFT.

Objęcie stanowiska Chief Revenue Officer w GFT to ekscytujące wyzwanie. To także wspaniała okazja do wykorzystania mojego doświadczenia w budowaniu i egzekucji strategii go-to-market firm technologicznych oraz zarządzaniu sprzedażą. Moim celem jest nie tylko zwiększenie widoczności GFT na rynku polskim i w regionie, ale również rozwijanie silnych, długotrwałych relacji z klientami i partnerami, których będziemy wspierać w realizacji planów rozwoju i transformacji technologicznej. – podkreśla Monika Kania, CRO, GFT.

Umiejętności rozwinięte przez Monikę na poprzednich stanowiskach są dokładnie tym, czego potrzebujemy, aby napędzać wzrost i innowacje w GFT. To ekscytujący czas dla naszej firmy. Osobiście nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak jej bogate doświadczenie zawodowe przyczyni się do realizacji naszych ambitnych celów. Przechodząc z Aion Bank & Vodeno, w których była odpowiedzialna za zarządzanie sprzedażą B2B oraz rozwojem biznesu, Monika wnosi do GFT bogate doświadczenie w generowaniu przychodów w branży technologicznej i konsultingowej. Jej kompetencje i dotychczasowe osiągnięcia są kluczowe dla dalszego wzrostu i ekspansji GFT w sektorze technologii finansowych. – zauważył Wojciech Mach, CEO, GFT.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments