epoint

Oracle ogłosił dziś zakończenie wdrożenia swoich opartych na chmurze rozwiązań do obsługi handlu detalicznego w Prada Group. Ta luksusowa marka realizuje projekt połączenia swojej oferty fizycznej i cyfrowej, aby lepiej poznać swoich klientów i wykorzystać informacje o ich do zapewnienia coraz lepiej spersonalizowanych doświadczeń. Dzięki wdrożeniu Oracle Retail Xstore Point-of-Service (POS) i Oracle Retail Customer Engagement Cloud Service w modelu mobilnym, Prada Group może lepiej poznać preferencje klientów i ich zwyczaje zakupowe. Dane te można następnie analizować i przekładać na działania strategiczne w celu zwiększenia lojalności.

Globalny gracz, taki jak Prada Group, poświęca dużo czasu na zrozumienie danych dotyczących swoich klientów, w tym atrybutów, zachowań i preferencji. Połączenie planowania i analityki z technologią obsługi klienta pozwala sprzedawcy detalicznemu przewidywać, personalizować i realizować obietnicę marki. Cieszymy się, że możemy świętować zakończenie wdrożenia naszych opartych na chmurze i sztucznej inteligencji rozwiązań do planowania i prognozowania sprzedaży detalicznej, zintegrowanych z rozwiązaniami do obsługi wielokanałowej w Prada Group. powiedział Mike Webster, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Oracle Retail. 

Zrozumienie klientów i ich zachowań zakupowych ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Technologia może w tym pomóc i pozwolić nam na szybsze wprowadzanie innowacji, zwiększanie wartości i – w ostatecznym rozrachunku, wzrost biznesowy. Zbudowaliśmy zaufaną relację z firmą Oracle i wiemy, że możemy polegać na ich zespole i technologii, aby spełnić nasze potrzeby biznesowe. powiedział Lorenzo Bertelli, dyrektor marketingu Prada Group i szef sekcji społecznej odpowiedzialności biznesu. 

Ostatnio Prada Group z powodzeniem wdrożyła usługi Oracle Retail Cloud dla planowania finansów oraz pozycji asortymentu w celu optymalizacji procesów handlowych. Umożliwiło to poprawę sprzedaży i prognoz, lepszą analizę wydajności, a także sprawniejsze zarządzanie zapasami i ich lepszą alokację. Dzięki tym danym Prada Group zamierza lepiej zrozumieć proces operacyjny, skuteczniej planować scenariusze i szybciej reagować na zmiany zachodzące na rynku.

W następnej fazie Prada Group wdroży narzędzia prognozowania Oracle Retail Demand Forecasting Cloud Service działające w ramach pakietu Oracle Retail Analytics and Planning. Rozwiązania te opierają się na algorytmach usługi Oracle Retail AI Foundation, które zapewniają wgląd analityczny w celu podejmowania decyzji dotyczących planowania, zakupów, relokacji zasobów i sprzedaży.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments