Gra Blair Witch krakowskiego studia pojawi się w wersji dostępnej na platformy VR Oculus Quest 1 i Oculus Quest 2 już 29 października bieżącego roku.  Spółka w ukryciu i we współpracy z Facebook/Oculus przygotowywała mocne uderzenie celowane w najgorętszy okres sprzedażowy.

Rynek VR rośnie w tym roku niezwykle dynamicznie – głównie dzięki dużym premierom gier. Do tego grona w okresie Halloween dołączy Blair Witch, który krakowscy mistrzowie horroru opracowywali w ukryciu w ścisłej współpracy z Oculusem (należącym do Facebooka). W grudniu zeszłego roku Bloober Team przeniósł do wirtualnej rzeczywistości swoje Layers of Fear. Teraz nową odsłonę zyska Blair Witch, czyli idealnie nadająca się do świata wirtualnej rzeczywistości gra, w którą już w czerwcu tego roku na wszystkich platformach oraz w ramach Xbox Game Pass zagrało już ponad milion graczy. 

ZOBACZ TAKŻE: Bloober Team i Forever Entertainment nawiązują współpracę

Wersja gry zaprojektowana specjalnie na Questa będzie zawierała szereg usprawnień i unowocześnień, a także nowe mechaniki rozgrywki, które zwiększą interaktywność rozgrywki i umożliwią graczom maksymalną immersję.

Coś dla siebie znajdą też liczni fani Bulleta: w tym wydaniu gry będzie on podawał łapę, wąchał dane mu przedmioty, i jadł nam prosto z ręki – będziemy go także mogli pogłaskać. Za port gry odpowiada jeden z liderów rynku wirtualnej rzeczywistości – studio Incuvo, odpowiedzialne min. za “Layers of Fear” czy zapowiedziany niedawno “Green Hell”. Pracownicy Bloober Team nadzorowali prace wspólnie z zespołami Oculus i Lionsgate,

„Nasze dotychczasowe prace nad VR były bardzo udane. VR-owe Layers of Fear zwróciło całkowite koszty produkcyjne i marketingowe w ciągu pół roku od swojej premiery. Blair Witch ma znacznie większy potencjał, a współpraca z Oculusem i ich pełen support marketingowy dają nam szanse na świetne wyniki sprzedażowe, Kampania marketingowa rusza już dzisiaj” – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

Gra będzie dostępna w Oculus Store za 29.99 EUR/USD.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments