Jesteśmy zdeterminowani, aby w 2021 roku znaleźć się w pierwszej piątce w Europie z ponad 15 milionami sprzedanych telefonów, zapowiada Madhava Shetha nowy wiceprezes i CEO w Europie marki realme.

realme określa się jako najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie. Zadebiutowała na targach IFA. Po dwóch latach  wzrostu realme dzieli się ze światem ambitnymi planami na przyszłość i strategią marketingową w Europie.

Ponieważ Europa jest dla firmy kluczowym rynkiem strategicznym, realme niedawno ogłosiło Madhav’a Sheth’a nowym wiceprezesem i CEO w Europie, aby kontynuować szybki rozwój na Starym Kontynencie.

To dla mnie wielkie wyzwanie i nowy początek, aby być odpowiedzialnym zarówno za rynek europejski, jak i indyjski. Jesteśmy zdeterminowani, aby w 2021 roku znaleźć się w pierwszej piątce w Europie z ponad 15 milionami sprzedanych telefonów” – zapowiedział Sheth.

Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma jest zaangażowana w tworzenie strategii „One Europe”. W ramach nowej strategii realme chce wprowadzić swoje flagowe produkty na ośmiu kluczowych rynkach jednocześnie – w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, Hiszpanii, Francji, Grecji i we Włoszech.

Realme ogłosiło również, że Niemcy staną się nową europejską siedzibą firmy i zapowiedziało utworzenie w 100% lokalnych zespołów sprzedaży i marketingu na wszystkich kluczowych państwach.

ZOBACZ TAKŻE: realme chce wejść do kanału operatorskiego w Polsce

„Najważniejszym motorem wzrostu będzie nadal rozwój naszych smartfonów. Wszechstronne produkty realme oferują najlepsze specyfikacje w każdym segmencie cenowym, od poziomu podstawowego po modele flagowe. Realme planuje dostosować swoje produkty do warunków europejskich,  zawsze podążając ścieżką „Design, Hi-tech, Quality” –  dodał Maddhav Sheth.

Ponadto, aby pokazać zaangażowanie marki w jakość branżową, realme zostało pierwszą marką smartfonów, która przeszła weryfikację niezawodności certyfikatu TÜV Rheinland przy nadchodzącej serii realme 7.

Rozwój 5G będzie również jednym z kluczowych filarów europejskiej strategii marki. Europa jest jednym z najważniejszych rynków 5G na świecie, a realme ma niezwykle silną pozycję pioniera 5G i chce uczynić tę sieć bardziej przystępną cenowo dla wszystkich użytkowników. Z tego powodu pod koniec tego roku firma będzie poświęcać się popularyzacji technologii 5G, wprowadzając swoje produkty w bardziej przystępnych cenach poniżej 300 euro.

Realme potwierdza również wprowadzenie nowych realme 7 i realme 7 Pro w Indiach. Model 7 Pro ma stać się najszybciej ładującym się telefonem w Europie, z systemem SuperDart Charge o mocy aż 65 W – zdolnym do pełnego naładowania dużej baterii 4500 mAh w zaledwie 34 minuty. realme 7 to idealny model gamingowy z procesorem Helio G95. Seria 7 niedługo dotrze do Europy.

Po ogromnym sukcesie w Azji, firma nie tylko ogłosiła, że ​​Europa staje się kluczowym rynkiem strategicznym, ale także potwierdziła, że ​​marka oficjalnie wkracza do Ameryki Łacińskiej, aby nadal oferować najlepsze technologie na całym świecie.

Przełomowa wydajność i wyznaczające trendy produkty AioT potwierdzają, że realme kładzie również  nacisk na tworzenie wysokiej jakości smartfonów i gadżetów, wyznaczając trendy dla młodych w bardziej przystępnej cenie. Dzięki strategii „Smartfon + AIoT” firma realme wprowadziła w ciągu 2 lat pełny zestaw produktów obejmujących każdy segment cenowy, od podstawowego do flagowego. 

ZOBACZ TAKŻE: Premiera nowego smartfona C11 od realme

Aby dostarczać wyznaczające trendy inteligentne produkty poprawiające życie, realme koncentruje się na strategii produktowej „1 + 4 + N”, polegającej na wprowadzeniu ponad 50 produktów AIoT w 2020 r. oraz 100 w 2021 r. Cyfra 1, czyli najważniejszy element strategii, oznacza smartfon jako rdzeń ekosystemu sprzętu realme do łączenia, zarządzania i kontrolowania wszystkich produktów za pomocą aplikacji realme Link. Cyfra 4 oznacza inteligentne koncentratory: Smart TV, inteligentny głośnik, inteligentny zegarek i inteligentne słuchawki. „N” oznacza zaangażowanie firmy realme w dostarczanie niezliczonych  nowych produktów AIoT i urządzeń peryferyjnych.

W ten sposób firma chce sprawić, aby AIoT stało się częścią naszego życia w łatwiejszy i tańszy sposób. Co więcej, w czwartym kwartale 2020 r. realme planuje wprowadzić na rynek jeszcze bardziej niesamowite produkty, aby ulepszyć swój inteligentny ekosystem AIoT, w tym pierwszy 55-calowy telewizor z szeroką gamą kolorów, kolejne słuchawki bezprzewodowe i słuchawki TWS ANC, które spopularyzują technologię ANC (aktywna redukcja szumów).

Realme jest zaangażowane w dostarczanie produktów wysokiej jakości, wykraczających poza oczekiwania związane z szybkim rozwojem i wiodącymi trendami w branży. Jako popularyzator nowoczesnych rozwiązań, producent jako jeden z pierwszych wprowadził na rynek ładowanie UltraDart 125 W i poczwórny aparat z rozdzielczością 64MP, a także tryb Starry Mode na smartfonie.

Co więcej, realme jest liderem 5G na wielu rynkach i pierwszym producentem, który wprowadził flagowy model 5G ze Snapdragonem 865 w Indiach i Tajlandii. Ponadto studio projektowe realme będzie współpracować z czołowymi światowymi projektantami i artystami, takimi jak Naoto Fukasawa i José Levy.