realme chce wejść do kanału operatorskiego w Polsce

Realme, marka smartfonów, prezentuje wyniki za I półrocze 2020 roku. Firma może pochwalić się aż 11% wzrostem w drugim kwartale. W Polsce planuje wejść do kanału operatorskiego.

Marka weszła do Polski zaledwie 4 miesiące temu, 2 kwietnia 2020 roku, ale stwierdza że wyniki sprzedażowe jednoznacznie wskazują, że zyskuje coraz większą popularność i zaufanie klientów. Na rynku dostępnych jest w tej chwili 7 modeli smartfonów, a do tego oczywiście sprzęt AIoT.

Sprzedaż prowadzona jest w największych polskich sklepach: Komputronik.pl, Media Expert, Neonet, RTV EURO AGD, X-kom.pl, a także w oficjalnym sklepie realme (sklep-realme.pl). Aby jeszcze bardziej dopasować się do potrzeb użytkowników, firma planuje również rozpocząć współpracę z kluczowymi operatorami w kraju.

Według raportu przygotowanego przez ośrodek analityczny Counterpoint, realme było jednym z niewielu producentów, którzy odnotowali dodatni wzrost o 157%. Poinformowano również, że Realme jest obecnie w TOP 4 marek smartfonów w Tajlandii, Indiach, Kambodży i Egipcie, a także w TOP 5 w Birmie, Indonezji, Wietnamie, na Filipinach i Ukrainie. 

Pionier na rynku 

Realme skupia się na wprowadzaniu produktów 5G na swoich rynkach detalicznych, począwszy od modelu X50 Pro 5G, dążąc w ten sposób do zapewnienia łączności z siecią 5G wszystkim użytkownikom. Dodatkowo w 2020 roku wdrożono podwójną strategię “Smartfon + AIoT”. Pomimo trudności, firmie z powodzeniem udało się osiągnąć cele określone w tej inicjatywie. Realme jest na dobrej drodze do wprowadzenia ponad 50 produktów AIoT w bieżącym roku i ponad 100 w przyszłym.

Sukces i siła młodości 

„Od 2018 roku Realme rozrosło się do 40 milionów użytkowników, a to dzięki silnemu, młodemu i międzynarodowemu zespołowi. Ze średnią wieku zaledwie 29 lat, zespół ten pokazał odwagę, zrobił krok do przodu i udowodnił siłę młodości na konkurencyjnym rynku” – powiedział Prezes marki, Li Bingzhong. 

„Naszym celem jest sprzedaż 100 milionów telefonów w ciągu 3 lat i chcemy stać się jedną z pięciu największych marek smartfonów w Polsce. realme rozwija się bardzo dynamicznie, a wyniki, które osiągamy świadczą o zaufaniu klientów.” – mówi Jason Guo, dyrektor Realme w Europie Wschodniej.

„Kluczowa jest dla nas dalsza ekspansja i sukcesy na kolejnych rynkach, wprowadzanie najnowocześniejszych rozwiązań i tworzenie sprzętu dopasowanego do potrzeb różnych użytkowników. Chcemy pomóc młodym użytkownikom pokonać wszelkie granice, zaskakiwać ich i pokazywać im nowy wymiar jakości i designu, zgodnie z naszym hasłem “Dare to Leap” (Odważ się skoczyć).” – dodaje Jason Guo.  

Lider wielu obszarów

Oferta Realme odbiła się również echem w świecie designu. W 2020 roku studio projektowe Realme współpracowało ze światowej sławy projektantami Naoto Fukasawą i Jose Levy, znanymi z Hermes, w celu stworzenia wyznaczających trendy produktów. Ponadto realme zdobyło prestiżową nagrodę Red Dot Design Award, dystansując konkurencję. Firma jest pionierem innowacji nie tylko w projektowaniu, ale także w technologii, zwłaszcza wprowadzając pierwszą na świecie technologię szybkiego ładowania o mocy 125 W.