epoint

Render Cube, notowany na NewConnect łódzki producent sprzedażowego hitu Medieval Dynasty w II kwartale br. wypracował 2,65 mln zł przychodów ze sprzedaży i prawie 0,9 mln. zł zysku netto. W tym czasie wynik EBITDA wyniósł 1,7 mln zł. Na koniec czerwca br., przy braku zobowiązań oprocentowanych, spółka dysponowała kwotą ponad 19,5 mln zł w środkach pieniężnych. Render Cube prowadzi aktualnie prace nad trybem co-op swojego flagowego tytułu – Medieval Dynasty. W najważniejszych planach jest także debiut na głównym rynku GPW.

Damian Szymański, prezes Render Cube

Mamy za sobą bardzo dynamiczny kwartał. 20 kwietnia Medieval Dynasty zadebiutowało na konsolach poprzedniej generacji – PS4 i Xbox One. Produkcja została bardzo dobrze odebrana przez nowych odbiorców. Zapowiedzieliśmy także więcej informacji na temat trybu co-op oraz udostępniliśmy szczegóły nowej mapy – The Oxbow. Teaser z nową lokalizacją spotkał się z aprobatą społeczności i zapowiedział, że jest to jedna z czterech dużych informacji związanych z przyszłą aktualizacją zawierającą tryb Co-Op. Nasz kanał na Discord, dedykowany do rozmów z graczami, pod koniec lipca przekroczył 20 tys. uczestników. Obecnie trwają zamknięte testy Co-Op, liczymy, że premiera tego trybu będzie nowym otwarciem naszej produkcji. Medieval Dynasty cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Podczas ostatniego Steam Summer Sale nasza pozycja oscylowała około 100 miejsca w best sellerach platformy Steam. – mówi Damian Szymański, prezes Render Cube.

W II kwartale br. Render Cube wypracowało 2,65 mln zł przychodów ze sprzedaży, blisko 0,9 mln zł zysku netto i 1,7 mln zł EBITDA. Na wyniki spółki wpłynęły m.in. obciążenia związane z amortyzacją zakupu IP. Kwota amortyzacji samego znaku towarowego dla całego kwartału wyniosła 0,58 mln zł.

W czerwcu spółka wraz z Toplitz Productions Gmbh rozpoczęła przedpremierowe działania marketingowe dla trybu rozgrywki wieloosobowej do Medieval Dynasty. W lipcu Render Cube poinformowało, że Spectral Games, tworzące wersję w świecie Medieval Dynasty na VR, zawarło umowę z amerykańskim podmiotem – właścicielem platformy VR. To kolejny element w długofalowym rozwoju najważniejszego tytułu studia.

Także w czerwcu Medieval Dynasty została zaktualizowana, głównie o nowe efekty wizualne jak particle i płoty oraz kilka poprawek i usprawnień.

Nasz plan przewiduje dalszy konsekwentny rozwój naszego IP. Jeszcze w tym roku chcemy udostępnić tryb kooperacji. Z kolei premiera wersji VR Medieval Dynasty, planowana na 2024 rok, pozwoli nam dotrzeć do nowej grupy odbiorców. Operacyjnie ważnym elementem jest także zmiana rynku notowań z NewConnect na GPW. W lipcu złożyliśmy do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zatwierdzenie prospektu. To będzie ważny krok milowy w rozbudowie naszej rozpoznawalności wśród inwestorów. – dodaje Damian Szymański.

Na koniec ub. sprzedaż Medieval Dynasty wyniosła 1,2 mln kopii brutto. Gra jest dostępna na wszystkich kluczowych platformach m.in.: Steam, GoG, Epic Store, Microsoft Store, PlayStation Store, Humble Bundle Store.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments