OPPO zaprezentowało wyniki osiągnięte w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki globalnym zasobom oraz lokalnej strategii, w trzecim kwartale 2021 roku firma zanotowała 45% wzrost w całej Europie.

Według raportu Canalys1, w trzecim kwartale 2021 roku, OPPO osiągnęło najwyższy wzrost w regionie, w tym na takich rynkach jak: Rumunia (+130% r/r), Turcja (+60% r/r) i Polska (+44% r/r). Dzięki temu firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem dostaw smartfonów na rynek europejski, gdzie osiągnęła wzrost 45% r/r.

Region Europy Środkowo-Wschodniej, w którym działa OPPO, obejmuje obecnie 11 krajów, co przekłada się na dotarcie do 400 milionów osób2. W ostatnim kwartale firma po raz pierwszy w historii, była w TOP3 producentów smartfonów w Polsce, Turcji oraz na Ukrainie. Na Węgrzech i Słowacji OPPO rozpoczęło swoją działalność zaledwie w drugim kwartale tego roku, a już kwartał później jest w pierwszej czwórce producentów – sprzedaż na tych rynkach wzrosła odpowiednio o 232% i 224%. Z kolei w Kazachstanie najnowsze modele smartfonów z serii Reno – Reno5 i Reno6 – odnotowały 31-procentowy udział w rynku w swoich segmentach cenowych. W Rosji, od początku 2021 roku, sprzedaż internetowa produktów OPPO wzrosła o 600%. Natomiast w Rumunii, producent zwiększył sprzedaż serii Reno6 o 400% i osiągnął, rekordowy dla rynków lokalnych, 14-procentowy udział w rynku już w pierwszym roku swojej działalności.

Firmy technologiczne powinny cieszyć się zaufaniem, być innowacyjne oraz oferować produkty łatwe w obsłudze – to trzy obszary, które według badań przeprowadzonych przez OPPO, najbardziej cenią sobie mieszkańcy Europy Środkowo-Wschodniej. To właśnie w tych obszarach OPPO w ostatnim czasie znacząco rozwija swoje standardy. Aby dostarczać na rynek niezawodne i solidne produkty, OPPO zainwestowało w swoje pierwsze europejskie centrum testowe w Rumunii. Chcąc wprowadzać innowacyjne rozwiązania w smartfonach, uruchomiło nowoczesny zakład produkcyjny w Turcji. Co więcej, firma tworzy na poszczególnych rynkach różnorodne lokalne zespoły, które potrafią rozpoznać i zrozumieć potrzeby użytkowników, a oprócz tego są w stanie zaprojektować intuicyjne, niezawodne urządzenia, wyróżniające się designem.

Jesteśmy młodą firmą, ale tworzenie innowacji technologicznych jest mocno zakorzenione w naszym DNA. Poszerzając działalność i nieustannie rozwijając się w Europie Środkowo-Wschodniej, koncentrujemy się na tym, aby nasze urządzenia były proste w obsłudze, zapewniając tym samym użytkownikom satysfakcję, bezpieczeństwo oraz możliwość uwolnienia kreatywności. Myślę, że szczerość naszych intencji jest widoczna dla naszych klientów, co znajduje także odzwierciedlenie w sukcesie OPPO na tak wielu rynkach. – powiedział Johnny Zhang, CEE President, OPPO.

W dniach 14-15 grudnia OPPO organizuje coroczne wydarzenie INNO DAY. Będzie to okazja do zaprezentowania najnowszych rozwiązań technologicznych od OPPO. Wydarzenie odbędzie się zarówno stacjonarnie w Chinach, jak i online, dzięki czemu będzie szeroko dostępne dla wszystkich zainteresowanych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments