IFS, światowy dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, ogłosił premierę IFS assyst 11.4. Najnowsza aktualizacja ma umożliwić firmom wykorzystanie i adaptowanie technologii w ich codziennej pracy. Jeden model wyceny oraz uproszczony sposób implementacji zapewnią przedsiębiorstwom korzyści w ciągu zaledwie kilku tygodni od wdrożenia.

IFS assyst 11.4 oferuje także zestaw nowych możliwości, które ułatwią nieskomplikowaną i skuteczną standaryzację, doskonalenie oraz automatyzację organizacji pracy związaną z zarządzaniem. To pierwsza edycja od czasu przejęcia Axios Systems przez IFS w czerwcu 2021 i zarazem kluczowy moment w realizacji obietnicy IFS zapewniania wszystkim klientom innowacji i korzyści bez względu na wielkość firmy – podkreśla Marek Głazowski, prezes IFS Poland & Europe East.

W obliczu postępujących procesów cyfryzacji, które stają się podstawą biznesowej transformacji, firmy muszą zapewniać swoim klientom i pracownikom bogactwo doświadczeń. Rozszerzając korzyści z zarządzania usługami IT (ITSM) poprzez ewolucję w kierunku zarządzania obsługą w skali całego przedsiębiorstwa (Enterprise Service Management), IFS assyst 11.4 koncentruje się na bezpiecznej i zautomatyzowanej samoobsłudze, w której odczucia pracowników są centralnym punktem transformacji cyfrowej, począwszy od IT, HR i finansów aż po infrastrukturę. IFS assyst 11.4 można kupić już teraz na całym świecie.

Cyfryzacja procesów i budowanie efektywności poprzez organizację pracy to podstawowy filar transformacji każdej firmy. Osiągnięcie tego w całym przedsiębiorstwie dotąd było skomplikowane oraz kosztowne, i tym samym ograniczone do informatyki. Dzięki assyst 11.4 pokonaliśmy część najpoważniejszych przeszkód w obszarach wyceny, zawierania umów i wdrażania, co w sumie uprości i przyspieszy proces zastosowania tej technologii w firmach. — mówi Martin Schirmer, prezes IFS assyst.

Najnowsza edycja IFS assyst poszerza zakres doświadczeń (omnichannel experience) oferując zaawansowaną wersję chatbota oraz samoobsługową aplikację mobilną. Oznacza to, że pracownicy mają dostęp do potrzebnej im pomocy, wszędzie gdzie tego potrzebują, dzięki czemu mogą skupiać się na bardziej złożonych czy najpilniejszych zadaniach.
Najważniejsze właściwości IFS assyst 11.4 to m.in.:

• ponad 100 zdefiniowanych modeli pracy w ramach obsługi ze skróconym czasem uzyskiwania korzyści;

• niskokodowe podejście do tworzenia i utrzymywania organizacji pracy w ramach serwisu;

• interfejs użytkownika w standardzie konsumenckim zapewniający łatwą nawigację;

• prosta i efektywna kosztowo wycena, którą z łatwością można wdrożyć w całym przedsiębiorstwie;

• zintegrowanie z platformami do pracy zespołowej, takimi jak Microsoft Teams.

Udostępnienie IFS assyst 11.4 jest wynikiem ogromnego nakładu pracy i środków zespołu IFS w ograniczonym czasie. Klienci są dla nas niezwykle ważni i ta edycja potwierdza naszą wierność w dążeniu do udostępniania firmom coraz większych możliwości w zakresie obsługi. – podsumowuje Schirmer.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments