Colt Technology Services, we współpracy z Equinix, Interxion – Digital Realty Company, AWS, Google Cloud i Axians, dostarczył do Decathlon globalną platformę usług cyfrowych.

Colt zapewni łączność pomiędzy regionalnymi hubami Decathlona w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych w postaci szerokopasmowej sieci szkieletowej do łączenia wielu chmur publicznych i usług SaaS.

By sprawnie działać w chmurze, Decathlon potrzebował scentralizowanego rozwiązania sieciowego, zgodnego ze standardami wysokiej dostępności, jego strategii cyfrowej i globalnej ekspansji. Zależało mu na szybszym sposobie wdrażania najlepszych w swojej klasie produktów cyfrowych, umożliwiającym jednoczesne, dalsze rozwijanie działalności. Dodatkowo musiał obniżyć koszty i obciążenia związane z zarządzaniem własnymi centrami danych.

Dzięki nowemu rozwiązaniu Decathlon będzie mógł teraz:

• Stać się liderem na tle konkurencji działającej w dynamicznym, handlowym środowisku;

• Zredukować koszty zarządzania i koszty ogólne;

• Rozwijać unikalny i zapadający w pamięć digital experience dla klientów dokonujących zakupów w sklepach stacjonarnych, online lub przez aplikacje mobilne;

• Utrzymać wysokie tempo globalnej ekspansji poprzez szybkie i efektywne wprowadzanie do sieci nowych stron;

• Znacznie łatwiej łączyć się z partnerami, dostawcami i dostawcami usług w chmurze;

• Przewidywać korzyści, które przyniesie przyspieszone przyjęcie dodatkowych usług w chmurze i SaaS.

Zapewniliśmy elastyczną przepustowość, której Decathlon potrzebuje do skalowania w górę i w dół, zgodnie z wzorcami obciążenia i zużycia. Teraz może zapewnić łączność o niskim opóźnieniu w środowiskach wielochmurowych w AWS i Google Cloud, a także korzystać z naszej zdefiniowanej programowo infrastruktury sieciowej do szybkiego, bezproblemowego zamawiania i udostępniania nowej łączności. — powiedział Leszek Szczęch z Colt.

Dostarczoną przez Colt łączność sieciową na żądanie można wdrożyć w ciągu kilku minut, a nie tygodni czy miesięcy. Dla Decathlon oznacza to optymalną jakość łączności w postaci linii dedykowanych wspieranych umowami SLA, wysoką dostępność na poziomie 99,99%, lepszą wydajność przy użytkownikach znajdujących się bliżej dostawców chmury oraz skalowalność dzięki połączeniom, które można aktualizować w mniej niż dzień.

Mamy teraz bezpieczną, elastyczną i ujednoliconą platformę do obsługi naszych aplikacji w chmurze, co pozwala nam skupić się na automatyzacji skalowania sieci. Naszym celem jest zbudowanie predykcyjnej sieci w oparciu o potrzeby użytkowników. Nowe zestawy umiejętności związane z NetOps, Network Data Analyst będą niezbędne do spełnienia tej ambicji. Usługi na żądanie Colt dają nam możliwość zamawiania i wdrażania łączności sieciowej w jednym miejscu. A dzięki mniejszemu uzależnieniu od wewnętrznej infrastruktury IT i wykorzystaniu wiodących na świecie centrów danych Equinix możemy również obniżyć koszty i złożoność operacji. — powiedział Matthias Castelain, Head of Network w Decathlon.

W ciągu ostatniej dekady Decathlon dokonał silnego przyspieszenia transformacji cyfrowej za pośrednictwem swojego oddziału Decathlon Technology. Dzięki ponad 3000 inżynierom z ponad 50 krajów Decathlon Technology wykorzystuje najbardziej innowacyjne technologie, pracuje i rozwija narzędzia, systemy i doświadczenia, które pomagają ludziom na całym świecie uzyskać dostęp do sportu i korzyści płynących z aktywnego trybu życia.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments