Grupa DO OK SA, specjalizująca się w konsultingu IT i dostarczaniu kompleksowych usług programistycznych, w ramach rozwijania swojej działalności na rynku międzynarodowym i kreowania nowych czynników wzrostu, podjęła strategiczną współpracę z Sari Brander, doświadczoną menadżerką i ekspertką ds. sprzedaży i marketingu z Finlandii.

Sari Brander dotychczas związana była m.in. z firmami takimi jak Microsoft czy amerykańską PGi, działającą w obrębie technologii i usług informatycznych, gdzie sprawowała funkcje zarządcze we wspomnianych obszarach. W DO OK będzie odpowiedzialna za zwiększenie popytu na usługi globalne spółki ze szczególnym uwzględnieniem rynku skandynawskiego. 

„Miło nam poinformować o nowo nawiązanej współpracy, która jest kolejnym, istotnym krokiem na dalszej drodze dynamicznego rozwoju naszej spółki, jak również Grupy kapitałowej DO OK. Sari Brander jest menadżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie projektowania i efektywnego wdrażania strategii rozwoju biznesu, ze szczególnym zainteresowaniem w obrębie zarządzania doświadczeniem klientów – zarówno w korporacjach jak również jako niezależny konsultant i przedsiębiorca. Jestem przekonany, że wiedza i umiejętności jakie wniesie do DO OK, przyczynią się do zwiększenia sprzedaży na rynku skandynawskim, zdefiniowania nowych czynników wzrostu i zbudowania silnej pozycji naszej Grupy w tym regionie” – mówi Dmitrij Żatuchin, prezes i założyciel DO OK SA. 

Rozwój przedstawicielstw zagranicznych oraz właściwe zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów to jedne z priorytetów spółki DO OK. Są one realizowane m.in. poprzez pozyskiwanie partnerów do współpracy, w krajach takich jak Norwegia, Dania czy Finlandia oraz zwiększanie liczby specjalistów odpowiedzialnych za rozwoju biznesu. Jest to również związane z rosnącym zapotrzebowaniem firm, dla których DO OK świadczy swoje usługi na tych rynkach. 

ZOBACZ TAKŻE: DO OK szykuje się do ekspansji w Skandynawii

W ocenie spółki rynek fiński i norweski są interesujące z perspektywy nienasycenia potrzebami lokalnych przedsiębiorstw w zakresie dojrzałej współpracy partnerskiej, doradztwa technologicznego i cyfryzacji.

„W Finlandii brakuje aktualnie 14 tys. specjalistów IT. Nowe kanały dotarcia i współpraca z tak doświadczoną osobą jak Sari Brander ułatwią nam ekspansję w tym kierunku” – mówi Dmitrij Żatuchin. 

Sari Brander jest kolejną kobietą w top-managemencie firmy DO OK, który obecnie w całości tworzą przedstawicielki płci żeńskiej.  

– Jestem bardzo usatysfakcjonowana możliwością dołączenia do zespołu DO OK i wniesienia swojego wkładu w kreowanie ścieżek jej wzrostu i rozwoju. Firma ma ugruntowaną pozycję, popartą sukcesami w zakresie realizacji dotychczasowych projektów biznesowych. Teraz oprogramowanie i kompetencje DO OK zostaną wprowadzone na szersze rynki. W tak wymagających czasach kluczowe jest połączenie starań i aktywne przyczynianie się do przekształcenia naszego świata i biznesu za pomocą oprogramowania opartego na wartościach. Wspólnie chcemy tworzyć zespół, który dostarcza oprogramowanie i produkty cyfrowe, które zmieniają otaczającą nas rzeczywistość w odpowiedzialny i zrównoważony sposób – mówi Sari Brander, Head of Growth w DO OK.

W ostatnich miesiącach zmiana modelu komunikacji, dotarcia i współpracy bieżącej na kanał sieciowy związana z pandemią koronawirusa wpłynęła na wzbogacenie oferty DO OK o usługi konsultingowe – warsztaty Value-Focused, Event Storming & Discovery Workshops oraz Product Design. Spółka stawia również na inwestycje w rozwiązania własne.

ZOBACZ TAKŻE: DO OK stawia na rozwój współpracy międzynarodowej

Przykładem jest IoT Cloud – DoConnect – które ma przyczynić się do szybkiej transformacji firm produkujących osprzęt urządzeń niepodłączonych do chmury i tym samym umożliwić zdalną obsługę. We wrześniu zarząd spółki sfinalizował proces negocjacji domeny DoConnect.com, odkupując ją od zagranicznego właściciela. Aktualnie oczekuje na rejestrację unijnego znaku towarowego.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments