Metamorphosis, najnowsza produkcja notowanego na rynku NewConnect studia Ovid Works, pojawi się na międzynarodowych targach Tokyo Games Show. Impreza odbędzie się w dniach 23–27 września. W wydarzeniu wezmą udział czołowi wydawcy i producenci gier z całego świata. Zeszłoroczna edycja przyciągnęła ponad 262 tys. uczestników.

Obecność na prestiżowych targach jest elementem nowej kampanii marketingowej wokół Metamorphosis, a także jej premiery na rynku japońskim. Nowy plan promocji zakłada także m.in. październikową obniżkę ceny gry, która będzie większa niż standardowy pierwszy rabat. Ma to przybliżyć spółkę do osiągnięcia długoterminowego celu sprzedażowego na poziomie ok. 150 tys. kopii.

ZOBACZ TAKŻE: Metamorphosis od Ovid Works

„Wspólnie z wydawcą All In! Games realizujemy nowe działania marketingowe wokół gry Metamorphosis. Dzięki temu odnotowujemy wciąż dynamicznie rosnącą wishlistę graczy chcących zagrać w grę. Na chwilę obecną wynosi ona 58 234, co oznacza wzrost o 50 proc. od momentu jej uruchomienia. Dlatego nasze działania chcemy skierować na konwersji wishlisty na faktyczną sprzedaż. Jednym z istotnych wydarzeń będzie zaprezentowanie gry na prestiżowych targach Tokyo Games Show” – komentuje Jacek Dębowski, prezes Ovid Works.

Działania marketingowe wokół gry skupiają się na dotarciu do graczy poprzez reklamy i kanały społecznościowe. Spółka koncentruje się także na dotarciu do mediów, poprzez współpracę z Evolve PR, jedną z wiodących agencji PR w branży.

ZOBACZ TAKŻE: Prezes Ovid Works o najbliższych planach i grach

Widzimy zainteresowanie grą ze strony różnych światowych mediów. Pisał o niej m.in. Der Spiegel oraz Washington Post. Prowadzimy także rozmowy z BBC, które jest zainteresowane zrobieniem materiału o Metamorphosis. Działamy również z gamingowymi influencerami i streamerami. Dodatkowo jesteśmy aktywni na branżowych imprezach, ostatnio uczestniczyliśmy na Gamescomie” – dodaje Jacek Dębowski.

Metamorphosis swoją premierę miała 12 sierpnia. Gra oparta jest na powieści Franza Kafki Przemiana. Fabuła przedstawia historię mężczyzny, który w niewyjaśnionych okolicznościach zmienił się w insekta. Głównym zadaniem gracza jest znalezienie sposobu na powrót do ludzkiego ciała.

W Metamorphosis odnajdziemy, charakterystyczny dla twórczości Kafki, groteskowy humor i elementy surrealizmu. Gra została dobrze przyjęta przez graczy. Jej ocena na Metacritic wynosi 72 proc., a na Steamie 81 proc. Sprzedaż jest jednak poniżej oczekiwań zarządu.

„Uważamy, że relatywnie niska sprzedaż wynika ze zbyt wysokiej ceny gry. Dlatego w nowej strategii marketingowej uwzględniliśmy również modyfikację polityki cenowej. Co ważne wysoka jakość gry, która została doceniona przez recenzentów oraz graczy wskazuje na długi ogon sprzedażowy” – mówi Jacek Dębowski.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments