Przemysław Kot, Mizzox
epoint

Mizzox, rozwijający innowacyjne narzędzie w modelu SaaS, wykorzystujące sztuczną inteligencję do kompleksowego i zautomatyzowanego zarządzania firmą, ma już ponad 15 tys. aktywnych licencji, co przekłada się na ponad 25 tys. użytkowników korzystających z narzędzia firmy w Polsce. Mizzox planuje międzynarodowe skalowanie biznesu i zwielokrotnienie bazy, poinformował ISBtech prezes zarządu Przemysław Kot.

„Wcześniej działaliśmy jako software house, ale powstanie platformy Mizzox sprawiło, że
zrezygnowaliśmy z dotychczasowego biznesu i postawiliśmy na rozwój narzędzia wspierającego cyfryzację małych i średnich firm. Obecnie Mizzox ma już ponad 15 tys. aktywnych licencji, z czego ok. 400 klientów testujących wersję darmową. Średni miesięczny przyrost naszej bazy wynosi ok. 12%, co uważamy za bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę, że oficjalnie wystartowaliśmy z naszym produktem w roku 2022” – powiedział ISBtech Przemysław Kot.

Dodał, że spółka planuje dalsze skalowanie liczby klientów w Polsce i zagranicą poprzez aktywne pozyskiwanie nowych użytkowników oraz budowanie relacji z partnerami biznesowymi jak np. firmami rozliczeniowo – księgowymi, firmami hostingowymi czy e-commerce, którzy mogą nabywać hurtową ilość kluczy dostępowych do platformy dla swoich klientów, co przekłada się na dodatnią wartość biznesową i zwiększa retencję obecnych użytkowników.

„Jesteśmy już w stanie utrzymać się z realizowanego biznesu, a sądzę że na polskim rynku mamy potencjał osiągnięcia 100 tys. klientów i to z naszej perspektywy byłaby już bardzo komfortowa sytuacja. Niemniej możemy wyobrażać sobie docelowe poziomy wynoszące nawet 1 mln klientów korzystających z naszego systemu na świecie” – wskazał prezes spółki.

Jak wskazał, Mizzox to system, który pozwala na zautomatyzowane prowadzenie firmy. Wśród głównych funkcjonalności platformy Mizzox warto wymienić przede wszystkim intuicyjny interfejs, automatyzację procesu płatności, naliczania kar i odsetek oraz wysyłki dokumentów księgowemu, integrację PSD2, możliwość przechowywania dokumentów w zabezpieczonej chmurze oraz kompleksowe moduły do zarządzania zadaniami, projektami, finansami, zasobami ludzkimi oraz komunikacją wewnętrzną.

„Wyzwaniem dla takich biznesów jest często opanowanie chaosu, który mają na co dzień.
Wychodzimy naprzeciw z uproszczeniem powtarzalnych czynności, komunikacji w zespole, cyfryzacji faktur i innej dokumentacji. Pozwala na przechowywanie, przeglądanie i udostępnianie dokumentów, monitorowanie ich historii i eksportowanie do programów księgowych. Mizzox daje przedsiębiorcom funkcjonalności usprawnienia ich działania. Do działającej już kompleksowej platformy dodajemy kolejne funkcjonalności, w tym oparte na sztucznej inteligencji, które będą analizować zachowania użytkowników w celu wsparcia ich działań biznesowych. Integrujemy się z różnymi systemami jak chociażby Autopay” – wymienił prezes Mizzox.

W kontekście strategii finansowej, Mizzox stara się o granty na rozwój swojej platformy, ale nie wyklucza sięgnięcia po finansowanie zewnętrzne.

„Rozważamy różne źródła finasowania, które umożliwią nam pozyskanie środków na inwestycje w rozbudowę produktu oraz dalszy rozwój firmy. Ostateczne decyzje o dalszym finansowaniu rozwoju jeszcze nie zapadły” – ocenił prezes.

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Tomek
Tomek
7 miesięcy temu

W końcu zaczęli rozwijać coś swojego, brawo!