Superbet Polska wchodził w 2023 jako część grupy pościgowej, marzącej o dogonieniu liderów na naszym rynku bukmacherskim. Po dwunastu miesiącach dynamicznego rozwoju firma wskakuje w rok stojący pod znakiem piłkarskich mistrzostw Europy i igrzysk w Paryżu będąc drugim bukmacherem w kraju pod względem udziałów w rynku online.

I odważnie patrzymy w górę, oczywiście z pełnym szacunkiem dla naszych konkurentów. Patrząc jednak na nasze wyniki w zeszłym roku, to musimy sobie jasno powiedzieć, że „sky is the limit”. Cel na najbliższe dwanaście miesięcy to jednak umocnienie się na pozycji wicelidera. – mówi Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.

Superbet działa na polskim rynku online od 2020 roku, błyskawicznie stając się jednym z największych bukmacherów i budując silną pozycję pomimo rywalizacji z markami ugruntowanymi w świadomości konsumentów od długiego czasu.

Analizując wyniki rok do roku, trudno nie być optymistą. Liczba aktywnych klientów wzrosła o 66%, możemy też pochwalić się ponad 30-procentowym wzrostem jeśli chodzi o rejestracje nowych kont. Osiągnęliśmy też ważny krok milowy pod względem łącznej wysokości przyjętych zakładów, podnosząc obroty o 111 procent do poziomu pół miliarda euro! A pamiętajmy, że porównujemy wyniki z rokiem 2022, kiedy wszyscy bukmacherzy mocno skorzystali na mistrzostwach świata w Katarze z udziałem Polaków. W 2023 tak dużych imprez nie było, a i tak widać nasz znaczący postęp. – podkreśla Seweryniak.

Tak dobre rezultaty zaskoczyły nie tylko ekspertów z branży, ale również samych sterników Superbetu.

Widząc, jak dobrze nam idzie, zweryfikowaliśmy nasze założenia budżetowe podczas roku, zawieszając sobie wyżej poprzeczkę. I tę zawieszoną wyżej również przeskoczyliśmy z zapasem! Jestem bardzo dumny z całego zespołu, to był kawał dobrej roboty. A widoki na przyszłość są jeszcze lepsze. Odnotowaliśmy bardzo dobrą dynamikę wzrostu w ostatnich dwóch kwartałach 2023 roku. W naszej ocenie daje nam ona pozycję wicelidera na polskim rynku pod względem kwoty przyjętych zakładów online. Zbudowana skala, mimo dużych nakładów na marketing, pozwoliła nam osiągnąć znaczną rentowność netto w ostatnich miesiącach czwartego kwartału. To oznacza na dziś możliwość samofinansowania działalności Superbet w Polsce i dalszych inwestycji w marketing skierowanych na kontynuację wzrostu i osiągnięcie rentowności w 2024 r.. Zeszły rok zamykamy z 20-procentowym udziałem w rynku, a w ostatnim kwartale ten wynik był wyraźnie lepszy. – jasno stawia sprawię CEO Superbet Polska.

Tajemnica sukcesu

Co przekonało 260 tysięcy nowych graczy, którzy w 2023 roku postawili właśnie na Superbet? To przede wszystkim najbardziej nowoczesna aplikacja mobilna (91% zakładów w zeszłym roku zostało zawarte na urządzeniach mobilnych, z czego 86% w aplikacji mobilnej na iOS i system Android) i proklienckie podejście charakteryzujące podejście całej grupy. Sami pasjonaci analizy sportowej podkreślają, że dzięki promocjom takim jak Superprzewaga czy Superbonus, to właśnie oferta Superbetu jest najkorzystniejsza dla graczy.

Pierwsza sprawia, że w najpopularniejszych dyscyplinach sportu i rozgrywkach zakłady są rozliczane jako wygrane już przy określonej przewadze jednego z zespołów czy zawodników. I tak w Superbecie, osoby, które postawiły na Polskę w meczu eliminacji ME z Mołdawią mogły świętować zwycięstwo, chociaż zespół prowadzony wówczas przez Fernando Santosa przegrał w Kiszyniowie 2:3. Kupony postawione na naszą kadrę zostały rozliczone jednak na korzyść graczy już w momencie dwubramkowego prowadzenia.

Jedną z liczb, z których jesteśmy najbardziej dumni, jest 90 procent. Aż tylu graczy skorzystało w zeszłym roku na Superprzewadze, dzięki czemu wypłacamy większe i częstsze wygrane niż nasza konkurencja. Pomaga w tym również Superbonus, znacznie podnosząc wygrane w przypadku zakładów wielokrotnych i czyniąc Superbet pierwszym wyborem dla fanów „taśm”. Nie tylko zresztą dla nich – wzrost o 60% liczby aktywnych użytkowników rok do roku mówi sam za siebie! 

A to nie wszystko, mocno stawiamy też na nasze gry free to play, jak Superspin czy Supergame. W nich, bez żadnego wkładu finansowego, można zgarnąć ponad sto tysięcy złotych za dobre typowanie wyników meczów, a także od niedawna Fiata 500! Do końca stycznia rozdajemy aż 30 takich aut, głównie właśnie w naszych darmowych zabawach. – podkreśla Seweryniak.

Przełomowe partnerstwo z Lechem

Ten rok stał w Superbecie, poza rozwojem biznesowym i wskoczeniem na bukmacherskie podium, pod znakiem dynamicznych i zdecydowanych działań marketingowych oraz sponsoringowych. Kluczowym momentem było nawiązanie z początkiem lipca strategicznego partnerstwa z Lechem Poznań, które marka w kreatywny sposób aktywuje. Formuła współpracy zachęca kibiców Kolejorza do korzystania z oferty Superbet – środki z kont założonych z kodem #RAZEM wracają częściowo do klubowej akademii, jednej z najlepszych w tej części Europy.

Nie da się ukryć, że objęcie roli sponsora strategicznego takiego klubu jak Lech to dla nas powód do dumy i sponsoringowy highlight sezonu. Ale w tym obszarze działamy bardzo szeroko, działając wspólnie z Górnikiem Zabrze, Stomilem Olsztyn, GKS Tychy i wieloma innymi klubami piłkarskimi. Przede wszystkim chcemy dawać jak najwięcej wartości kibicom tych klubów, żeby widzieli w nas coś więcej niż bankomat, chcemy być prawdziwym partnerem i to nam się udaje. – uśmiecha się Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Bukmacher nie skupia się jednak wyłącznie na futbolu, wspierając też inne dyscypliny sportu, niekoniecznie te z pierwszych stron gazet. Ogromnym sukcesem okazał się pierwszy w historii naszego kraju turniej tej rangi w darts: Superbet Poland Dart Masters. Podczas dwudniowych zawodów warszawski Torwar pękał w szwach, a przyszłym roku – wciąż z Superbetem w nazwie – ten sam turniej odbędzie się w Arenie Gliwice, zdolnej pomieścić trzykrotnie większą liczbę kibiców. Na blisko pół roku przed startem, hala jest już niemal wyprzedana!

Na pewno nie zamykamy się na nietypowe dyscypliny, bo mogą się wśród nich trafić takie perełki jak dart. Ważne jest też dla nas coraz skuteczniejsze przekonywanie Polaków do szachów: turniej Superbet Rapid&Blitz na stałe wpisał się do sportowego kalendarza w naszym kraju i jesteśmy dumni, że przykładamy do tego swoją rękę. Mówiąc o innych dyscyplinach, nie możemy też zapomnieć o skokach narciarskich, gdzie jako sponsor Polskiego Związku Narciarskiego jesteśmy mocno obecni nie tylko podczas konkursów na terenie naszego kraju. Cenimy sport w każdym z jego tysiąca oblicz. – podkreśla dyrektorka marketingu.

Skoro rok 2023 był tak dobry dla Superbetu, to czego można się spodziewać po naszpikowanym dużymi imprezami sportowymi 2024? – Niech przemówią czyny i konkretne wyniki naszej pracy, nie będę opowiadał, ile to nie osiągniemy, zanim tego nie zrobimy. Ale jedno jest pewne, na pewno nie zwalniamy tempa. Mamy duże ambicje, świetnych partnerów i fantastyczny zespół. Czyli wszystko, co potrzebne do osiągania sukcesów. – zapowiada Seweryniak.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments