Huawei pokazał nowe produkty

Huawei wprowadza na polski rynek nowości produktowe. Tym razem będą to inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II oraz nauszne słuchawki Huawei FreeBuds Studio. Przy tej okazji firma zapowiada cykliczne promocje oraz nowe kampanie marketingowe. 

Słuchawki Huawei FreeBuds Studio

Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce swoje pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki Huawei FreeBuds Studio. Od 20 do 30 listopada, można kupić je w ofercie premierowej w atrakcyjnej, rekomendowanej cenie 999 zł i do tego w zestawie z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4. W sprzedaży regularnej, która rozpocznie się 1 grudnia, słuchawki będą dostępne w rekomendowanej cenie 1399 zł.

Huawei FreeBuds Studio dostępne są w dwóch kolorach – czarnym i złotym. Wyróżniają się wiodącą w branży technologią inteligentnej dynamicznej redukcji szumów (ANC), która dzięki trzem trybom pozwala utrzymać najwyższy komfort użytkowania niezależnie od zmieniających się dźwięków otoczenia. Słuchawki dają użytkownikowi wrażenia słuchowe na poziomie Hi-Fi z wysoką częstotliwością dźwięku do 48 kHz.

Inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II

Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, pierwszy tego typu produkt w polskim portfolio marki. Okulary, stworzone we współpracy z kultową południowokoreańską marką Gentle Monster, wyróżniają się ikonicznym designem oraz zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Po sparowaniu ze smartfonem, sterowane gestami na powierzchni zauszników, umożliwiają słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów telefonicznych.

Oferta premierowa na okulary potrwa od 20 do 30 listopada i w tym czasie będzie można je kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 999 zł. Sprzedaż regularna rozpocznie się 1 grudnia i od tego dnia rekomendowana cena urządzenia będzie wynosić 1399 zł. Okulary dostępne są w wersji przeciwsłonecznej, w kolorze czarnym.

„OkazjoWTORKI”

Oprócz nowych produktów Huawei rozpoczyna cykliczną, cotygodniową ofertą promocyjną w sklepie huawei.pl. „OkazjoWTORKI” – począwszy od wtorku 24 listopada – będą tym szczególnym dniem tygodnia, gdy klienci oficjalnego sklepu internetowego marki znajdą w nim atrakcyjną ofertę. Będą to promocje cenowe na wybrane produkty, zestawy urządzeń i akcesoriów lub inne benefity dostępne wyłącznie w tym dniu w sklepie huawei.pl.

Marka powinna być zawsze blisko swoich klientów i zmieniać się adekwatnie do ich potrzeb. W dobie pandemii i zwiększonej sprzedaży internetowej, rozwój oferty e-commerce jest naturalnym ruchem. Wierzmy, że nasze OkazjoWTORKI zachęcą klientów do poszukiwania atrakcyjnych ofert na huawei.pl nie tylko we wtorki. Mamy nadzieję, że będzie to inspiracja do regularnych wizyt w naszym sklepie” – mówi Paweł Strzelczak, head of e-commerce w Huawei CBG Polska.

Nowe kampanie marketingowe

Huawei startuje również z nowymi kampaniami promującymi flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania promująca najnowszy smartfon Mate 40 Pro, a z początkiem grudnia ruszy kampania „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich” z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, inspirująca do zakupów świątecznych. Równolegle do tych działań, Huawei będzie prowadził kolejną kampanię promującą AppGallery, połączoną z ofertą unikalnych benefitów dla użytkowników sklepu. W ciągu ostatniego roku świadomość marki AppGallery w Polsce wzrosła znacząco i wynosi obecnie 48% – oznacza to, że co drugi Polak zna już sklep z aplikacjami Huawei.

„Liczne kampanie marketingowe pokazują, jak dużo dzieje się w Huawei. Mamy do zaoferowania nie tylko innowacyjne produkty, które mogą stać się wyjątkowym prezentem świątecznym dla bliskich, ale też kolejne, unikalne oferty dla użytkowników naszego sklepu z aplikacjami AppGallery” – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Haller, Huawei: Każda marka musi odrobić lekcję nowych potrzeb klientów 

Bohaterem pierwszej kampanii, startującej 21 listopada w kanałach digital i social media, będzie Mate 40 Pro, najnowszy, flagowy smartfon marki. Huawei zaprezentuje spot produktowy o możliwościach fotograficznych i wideograficznych tego najpotężniejszego smartfona w historii marki. Od 1 grudnia działania marketingowe zostaną wzmocnione emisją 30-sekundowego spotu reklamowego w największych stacjach telewizyjnych w kraju. 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments