Firma LG łączy siły z NET-A-PORTER, wiodącym internetowym sprzedawcą luksusowej odzieży. Efektem współpracy będą limitowane edycje wyjątkowych, przyjaznych dla środowiska i trwałych ubrań, wykonanych z wysokiej jakości naturalnych materiałów.

Kolekcje kapsułowe – prezentowane przez markę LG i dostępne wyłącznie w serwisie NET-A-PORTER – staną się częścią platformy NET SUSTAIN. Jej celem jest ułatwienie konsumentom prowadzenia bardziej zrównoważonego trybu życia, z myślą o środowisku naturalnym. Ma ona również pomóc zmniejszyć globalny problem nadmiaru odpadów generowanych przez branżę modową, co według oceny Światowego Forum Ekonomicznego kosztuje nas rocznie 400 miliardów dolarów.

Inicjatywa jest częścią międzynarodowej kampanii prowadzonej przez LG pod hasłem #CareForWhatYouWear. To wyraz zaangażowania wiodącego producenta urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej w zmniejszenie globalnej emisji dwutlenku węgla. Kampania ma na celu zachęcenie konsumentów do włączenia się w walkę z nadmiernym zanieczyszczaniem środowiska przez sektor mody. W jaki sposób? Między innymi poprzez zapobieganie uszkodzeniom odzieży podczas prania.

Warto zwrócić również uwagę na korzyści dla środowiska płynące z kupowania trwałych, uszytych z ekologicznych materiałów ubrań oraz przekazywania zbędnych rzeczy potrzebującym i nadawania im drugiego życia. By osiągnąć ten cel, firmy LG i NET-A-PORTER podjęły współpracę z trzema markami angażującymi się w promowanie zrównoważonej mody – Mara Hoffman, Le Kasha i Bondi Born. Dzięki temu do rąk klientów trafi odzież wykonana z wytrzymałych tkanin, które bez obaw można prać w pralce i które nie wymagają czyszczenia chemicznego.

Spółka LG dołączyła do ogłoszonej w zeszłym roku inicjatywy „Zero Carbon”. Zobowiązała się osiągnąć zerową emisję netto dwutlenku węgla ze swojej globalnej działalności do 2030 roku. LG, jako jeden z największych na świecie producentów urządzeń do pielęgnacji odzieży, dysponuje ogromną wiedzą na temat wydajności prania i dbałości o tkaniny. Połączenie trzech zaawansowanych urządzeń – pralki z technologią AI DD, suszarki z inwerterową pompą ciepła oraz szafy parowej LG Styler – sprawia, że klienci mogą przedłużyć trwałość swoich ulubionych ubrań, zużywając jednocześnie mniej energii i działając tym samym z korzyścią dla naszej planety.

„Pozycja globalnego lidera wśród producentów urządzeń do pielęgnacji odzieży zobowiązuje nas, by odpowiedzialnie podchodzić do problemu zrównoważenia środowiskowego. Współpraca z NET-A-PORTER jeszcze bardziej zwiększa naszą wiarygodność w tej kwestii. Innowacyjne produkty i inicjatywy LG udowadniają, że robimy wiele, aby świat był lepszym miejscem, a ludzie mogli żyć lepiej nie tylko teraz, ale również w przyszłości” – mówi Dan Song, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments