„Celem emisji jest rozszerzenie bieżącej działalności 7Levels”

7Levels, krakowski developer i wydawca gier specjalizujący się w produkcjach na konsolę Nintendo Switch, opublikował dokument informacyjny. Zapisy na akcje zostaną przeprowadzone w dniach 06.10 – 20.10. 2020 r., a dodatkowy kapitał pozyskany z emisji będzie przeznaczony na produkcję nowego autorskiego tytułu, rozwój segmentu działalności wydawniczej oraz powiększenie zespołu.

„Podstawowym celem emisji jest rozszerzenie bieżącej działalności 7Levels. Dzięki zaktualizowanej strategii rok 2020 jest dla nas przełomowy, dlatego idziemy za ciosem. Pozyskane środki pieniężne będą w dużej mierze przeznaczone na produkcję najnowszego projektu, który zadebiutuje nie tylko na konsoli Nintendo Switch, ale także na innych platformach” – komentuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

Spółka w bieżącym roku przeszła metamorfozę, a najważniejszą nowością było znaczne zwiększenie ilości portowanych i wydawanych produkcji na konsolę Nintendo Switch. W wyniku tego, w tym roku szereg tytułów ujrzy światło dzienne. Do obecnych na rynku tegorocznych portów na Nintendo Switch: Inbento, Solitaire TriPeaks Flowers, Crowdy Farm: Rush, Crowdy Farm: Puzzle, dołączą także: Football Cup 2020 oraz Warplanes WW1: Sky Aces.

ZOBACZ TAKŻE: Perspektywy branży gamingowej wg 7Levels

7Levels nie zapomina jednak o posiadanych IP i w najbliższych miesiącach na komputerach osobistych i konsoli Xbox One pojawią się port ich autorskiej produkcji – Jet Kave Adventure. Poza portami spółka pracuje również nad kolejną dużą grą, której zakończenie produkcji planowane jest na przełom 2021/2022. 

„Obecnie skupiamy się nad opracowaniem grywalnego prototypu kolejnego dużego projektu. Opracowujemy go z myślą o wszystkich obecnych na rynku platformach oraz o konsolach nowej generacji. Będzie to największy i najdroższy zrealizowany dotychczas projekt studia, w którym połączymy zdobywane przez lata doświadczenie oraz unikalne umiejętności naszego zespołu. W grze łączymy elementy platformowe oraz przygodowe w niezwykle oryginalnym otoczeniu. Planujemy również wykorzystać nietypowe mechaniki, które – mamy nadzieję – pozytywnie zaskoczą graczy” – kontynuuje wiceprezes 7Levels.

W przyszłości, aby jeszcze mocniej zoptymalizować produkcję oraz zmniejszyć koszty, spółka planuje wykorzystać swoją tajną broń, na którą dostała wsparcie w ramach programu GameINN w 2019 roku. Innowacyjny system do półautomatycznego tworzenia poziomów do gier platformowych, który został dofinansowany w wysokości ponad 1,6 MLN PLN, za zadanie ma przede wszystkim wspomóc kluczowych pracowników zespołu, pozwalając im na dopracowanie najważniejszych aspektów nadchodzącej produkcji.

„Jest to projekt, który w znacznym stopniu pozwoli nam zoptymalizować proces produkcyjny przy kolejnych projektach. Zaoszczędzony czas będziemy mogli wykorzystać na jeszcze lepsze dopracowanie szczegółów lub implementację większej ilości funkcjonalności” – kończy wiceprezes 7Levels.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments