TikTok wchodzi na polski rynek z nową platformą edukacyjną dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ma ona pomóc lokalnym firmom w lepszym zrozumieniu potencjału marketingowego aplikacji oraz w skutecznym planowaniu w niej kampanii reklamowych.

„W TikToku wierzymy, że technologia i kreatywność mogą wyrównywać szanse w biznesie, niezależnie od jego skali. Nasze nowe centrum wiedzy to konkretne wsparcie dla małych i średnich firm, które stanowią fundament polskiej gospodarki. Udostępniamy narzędzia, inspiracje i praktyczne wskazówki, by każdy przedsiębiorca mógł rozwijać swoją markę, docierać do nowych klientów i rosnąć – lokalnie i globalnie. TikTok jest przestrzenią, w której biznes spotyka się z zaangażowaną społecznością, a innowacja przekłada się na realne efekty. Naszą misją jest wspierać firmy tam, gdzie są ich odbiorcy – a oni są właśnie tutaj – mówi Rafał Drzewiecki, country director na Europę Środkowo-Wschodnią w TikToku.