Ekipa Holding szykuje się do zaprezentowania nowej strategii rozwoju całego holdingu, w której m.in. odniesie do branży filmowej i jej roli w strukturze grupy zwłaszcza że pierwsza produkcja filmowa Ekipy odniosła rynkowy sukces, poinformował ISBtech prezes Ekipa Holding Łukasz Wojtyca.
„Liczba widzów w weekend otwarcia na naszym filmie „100 dni do matury”, który miał premierę w kinach 28 lutego przebiła nasze oczekiwania i wyniosła 324 tys widzów w tzw. weekend otwarcia filmu Ekipa Holding. Jest to najlepszy wynik w tym roku oraz czołowy wynik po czasach covidu w naszym kraju. Bardzo dziękujemy widzom za zaufanie do naszej firmy i chęć spędzenia czasu z naszym filmem. Produkcja filmowa była nowym obszarem w który rozpoczęliśmy naszą aktywność, natomiast dobrze się do tego przygotowaliśmy współpracując zarówno z czołowymi aktorami, jak i producentami. Oczywiście mam nadzieję, że przez następne tygodnie liczba widzów jeszcze się zwiększy. Dla naszej spółki weekend otwarcia był bardzo ważny, dlatego m.in jeździliśmy po wybranych kinach z naszymi influencerami i oglądaliśmy film z widzami. Natomiast komercjalizacja filmu dopiero się rozpoczyna, co pozytywnie wpłynie cały projekt” – powiedział ISBtech Wojtyca.
Dodał, że jest za wcześnie, aby jednoznacznie zadeklarować czy holding będzie wchodzić w kolejne produkcje filmowe.
„Dane po weekendzie otwarcia będą nas do tego zachęcać, ponieważ okazuje się, że jesteśmy w stanie z przytupem wchodzić w nowe segmenty rynku rozrywkowego. Branża filmowa od lat nas pociągała i cieszę, się że udało się w nią wejść z sukcesem. Myślę, że na ten moment mogę powiedzieć, że raczej nie będzie to nasze ostatnie słowo w tym zakresie. Sukces filmu jest dla nas istotny bo to kolejny krok w rozwoju naszego Holdingu. Czekaliśmy, jako spółka notowana na NewConnect na pierwsze wyniki produkcji filmowej, ponieważ od tego uzależniamy istotną część strategii rozwoju. Myślę że w niedalekiej przyszłości zaprezentujemy nową i aktualną strategię rozwoju całego naszego Holdingu. Na pewno odniesiemy się w niej do branży filmowej i jej roli w naszej strukturze” – stwierdził prezes Ekipa Holding.
Ekipa Holding jest też bardzo aktywna na rynku muzycznym. „Sukcesem okazał się ubiegłoroczny Festiwal Ekipy. Chcemy, aby nasi influencerzy sprawdzali się w nowych rolach takich, jak aktorstwo czy właśnie muzyka. Trwa trzecia edycja naszego programu Twoje5minut po zakończeniu którego będziemy mieli nowych influencerow pod naszą opieką. To wszystko powoduje, że patrzę z optymizmem na nadchodząca przyszłość” – dodał prezes.
Film „100 dni do matury” kino dla nastolatków łączące ważne przesłanie z jakościową rozrywką. Zrealizowana z rozmachem produkcja o młodych i dla młodych z brawurową akcją w tle. Film porusza tematy związane z dojrzewaniem, przyjaźnią, pasjami, a także presją, z jaką mierzą się młodzi ludzie. Projekt jest połączeniem świata influencerów z branżą filmową. Po raz pierwszy w Polsce wykorzystano tak szeroko zasięg twórców internetowych w pełnometrażowej produkcji filmowej. Branża filmowa bacznie obserwuje, jaki efekt przyniesie to połączenie, które może wyznaczyć nowy kierunek w rodzimej kinematografii, zaznaczył Wojtyca.
W związku z dynamicznym rozwojem grupy influencerskiej EKIPA oraz chęcią rozbudowy działań w nowych branżach w 2020 r. powstała EKIPA Holding S.A. Do grupy kapitałowej została przeniesiona cała działalność operacyjna oraz powołane zostały podmioty wyspecjalizowane w nowych branżach, aby uzupełnić i rozwijać grupę kapitałową EKIPA Holding. EKIPA Holding jako spółka dominująca, wspiera spółki zależne, które zajmują się działalnością operacyjną, każda wyspecjalizowana w swojej branży. Jako ogół jesteśmy grupą, której podstawowym celem jest dostarczanie szeroko rozumianej rozrywki na różnych płaszczyznach. Podstawą działalności EKIPA Holding jest akumulowanie, zarządzanie i komercjalizacja bezpośrednio lub przez spółki celowe wytwarzanych w grupie praw autorskich, brandów i marek.