Operator telefonii komórkowej a2mobile przygotował nową ofertę subskrypcji skierowaną do graczy. Marka korzysta z ogólnopolskiego zasięgu sieci Plus. Za sprawą zaangażowania w akcję twórców treści związanych z gamingiem oraz współpracy ze sklepem z grami cyfrowymi GAMIVO, a2mobile chce dotrzeć do jak największej liczby osób zafascynowanych światem wirtualnej rozgrywki.
Gry komputerowe przyciągają w Polsce coraz większą liczbę osób zainteresowanych tą formą rozrywki. Według badań Polish Gamers z 2022 roku, aż 67% użytkowników polskiego Internetu identyfikuje się jako gracz. Spośród tej grupy niemal połowa decyduje się na rozgrywkę przy użyciu konsoli, PC lub laptopa. Wbrew panującym jeszcze do niedawna stereotypom, ta forma spędzania wolnego czasu nie jest domeną tylko mężczyzn, a proporcje graczy w Polsce pod względem płci są rozłożone równomiernie.
Same gry kosztują natomiast coraz więcej. Wynika to częściowo z coraz to nowszych i wydajniejszych platform i podzespołów, które dają twórcom większą swobodę w kreowaniu wirtualnego świata, a co za tym idzie: ze stale rosnących kosztów produkcji. Nie powinien więc dziwić fakt, że podobnie rzecz ma się pod kątem średniej ceny gry na PC w USA, sprzedawanej w największym sklepie z grami cyfrowymi na świecie, jakim niewątpliwie jest Steam. Jeszcze w 2022 roku użytkownicy wydawali tam średnio po 14,30 dolarów na grę, jednak w 2023 roku cena wzrosła do 15,50 dolarów, a do 2028 roku szacunki przewidują dalszy wzrost, do poziomu nawet 18,10 dolarów za grę.
Pierwszy operator dla graczy
Współpraca operatora telefonii komórkowej a2mobile ze sklepem z grami cyfrowymi GAMIVO pozwala klientom na odebranie 10 złotych za każdym razem po odnowieniu subskrypcji. Wspomniane środki wydawane są w formie kodu, za pomocą którego można zasilić portfel na platformie GAMIVO. Co istotne, ważność samego kodu to 31 dni, natomiast środków w portfelu po jego aktywacji – aż 24 miesiące. Subskrybenci oferty a2mobile mają dostęp do kodu w aplikacji klienta oferty telekomunikacyjnej.
Dzięki temu gracze nie tylko nie muszą spieszyć się z dodawaniem środków do portfela, ale mogą również zaoszczędzić do 240 złotych na grach, opłacając tylko jeden numer. Biorąc pod uwagę rosnące ceny coraz to nowszych produkcji, oznacza to znaczną oszczędność na najnowszych i najbardziej wyczekiwanych tytułach. Zestawienie tego faktu wraz z ofertą samej subskrypcji za 34,90 złotych miesięcznie, w ramach której subskrybenci mogą korzystać z nielimitowanych rozmów, nielimitowanych wiadomości SMS i MMS, a także 55 GB danych mobilnych bez limitu prędkości sprawia, że oferta przygotowana przez 2mobile jest jedną z najciekawszych na rynku telekomunikacyjnym. Rzeczona oferta charakteryzuje się nie tylko wysoką konkurencyjnością w przypadku podstawowej oferty telefonicznej, ale i benefitem w postaci środków do przeznaczenia na pasję subskrybentów.
Ponadto subskrybentom przysługuje dodatkowy pakiet 500 GB danych za wyrażenie zgody marketingowej.
Jeśli zestawimy powyższe informacje z najnowszymi opublikowanymi przez Urząd Komunikacji Elektronicznej danymi za 2022 rok, dotyczącymi stanu rynku telekomunikacyjnego w Polsce, to okaże się, że strategia przyjęta przez a2mobile ma szanse na sukces. Wedle raportu przygotowanego przez wspomniany urząd, w Polsce figurowało aż 52,6 mln kart SIM telefonii ruchomej, rozdzielonych pomiędzy 126 zarejestrowanych operatorów telefonii komórkowych. Średni koszt abonamentu wynosił wówczas 36,70 złotych miesięcznie, a użytkownicy rozmawiali łącznie przez niemal 116 mld minut oraz wysłali 38,30 mld wiadomości SMS.
Dane te pokazują wprost, że strategia operatora telefonii komórkowej opiera się nie tylko na preferencjach samych graczy, ale i odpowiada aktualnym potrzebom polskiego rynku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom graczy, przygotowaliśmy ofertę, która łączy niską cenę subskrypcji z dodatkowymi korzyściami. Duży pakiet szybkiego Internetu, nielimitowane rozmowy i SMS-y, niska cena oraz dodatkowe 10 złotych co miesiąc na gry, i to za każdym razem po opłaceniu subskrypcji. – mówi Krzysztof Hyb, Członek Zarządu a2mobile/Premium Mobile
Odpowiedzialność biznesowa
Akcja „Grajhack” mająca na celu wypromowanie nowej oferty, angażuje znanych twórców treści związanych ze światem gamingu. Pokażą oni nieoczywiste rozwiązania oraz triki, z których później będą mogli skorzystać zwykli gracze w swoich ulubionych produkcjach.
Sama kampania również została zaplanowana w taki sposób, by dotrzeć do jak największego grona graczy, i to nie tylko poprzez umieszczenie reklam na profilach wspomnianych już influencerów. Nowa oferta a2mobile promowana będzie również na obleganym przez fanów gier Twitchu, a nawet w popularnych grach. Cała komunikacja wspierana ma być także wspierana za pomocą działań na Instagramie oraz TikToku, a sam logotyp „Grajhack” został zastrzeżony jako znak towarowy.
Operator telefonii komórkowej stara się maksymalizować szanse powodzenia nowej opcji subskrypcyjnej. Oferta promocyjna obowiązuje od 23 kwietnia 2024 roku do odwołania i mogą z niej skorzystać zarówno obecni, jak i nowi klienci.