SEG 2025

Alioth Group, konsorcjum firm z branży przemysłowo-technologicznej, z dumą ogłasza rozpoczęcie strategicznej współpracy z Play of Battle, spółką gamingową. Jako trzeci co do wielkości inwestor, Alioth nie tylko wzmocni finansowo projekt, ale będzie także aktywnie uczestniczyć w jego rozwoju. Decyzja o zaangażowaniu kapitałowym, podkreśla zobowiązanie Alioth do wspierania innowacyjnych projektów, które mają potencjał wpływu na społeczeństwo i rynek.

Play of Battle, owoc współpracy znanego geopolityka Jacka Bartosiaka oraz studia Noobz from Poland, to roboczy tytuł gry, która łączy elementy Grand Strategy Wargame z RTS (real-time-strategy). Fabuła skupia się na rywalizacji globalnych mocarstw w latach 2008-2025, technologicznej konkurencji i konfliktach nowej generacji, z uwzględnieniem aktualnych tematów, takich jak rosyjska agresja na Ukrainę. Gracze nie tylko podejmują decyzje o charakterze strategicznym, ale także dowodzą na polu bitwy, co stawia przed nimi wyzwania zarówno w zarządzaniu państwem, jak i jego pozycją na arenie międzynarodowej.

Od lewej – Jacek Bartosiak, Jarosław Kotowski, Krystian Zięć

Play of Battle pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć również wpływ najnowszych osiągnięć technologicznych na modernizację i efektywność wojsk, odzwierciedlając, jak zaawansowane technologie rewolucjonizują nie tylko koncepcję wojenną, ale także taktykę bezpośrednich starć.

Współpraca z Alioth otwiera Play of Battle dostęp do unikalnych zasobów i specjalistycznej wiedzy z dziedzin obronności oraz wojskowości, a tym samym konsultacji merytorycznych projektu. Ponadto Krystian Zięć – CEO Alioth, dołączy do zarządu Play of Battle, co zapewni ciągłość i efektywność w realizacji strategii rozwoju firmy. Oferując wsparcie strategiczne i operacyjne, Alioth przyczyni się również do wzmocnienia pozycji gry na rynku.

Decyzja o inwestycji w Play of Battle jest podyktowana chęcią ciągłego rozwoju firmy i poszerzania jej kompetencji. Nie boimy się odważnych inwestycji, jeśli wierzymy w ich powodzenie. A tak jest w przypadku Play of Battle. Chcemy współtworzyć projekt, który ma ambicję nie tylko stanowić rozrywkę, ale także kształtować świadomość i zrozumienie globalnych zależności i konfliktów. Widzimy również ogromny potencjał edukacyjny gry. Jednym z naszych celów jest pokazanie, że efektywne zarządzanie zasobami pozwala osiągnąć przewagę, która zwiększa zdolność do odstraszania potencjalnych zagrożeń, nawet bez bezpośredniego konfliktu.  podsumowuje Krystian Zięć.

Gra, pod roboczym tytułem “Play of Battle”, ma zostać wydana w 2025 roku. Wcześniej, w październiku tego roku, zostanie udostępnione grywalne demo.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments