Honor uznaje polski rynek za benchmark w Europie Środkowo-Wschodniej i stawia sobie w Polsce docelowo najwyższe cele biznesowe, poinformował ISBtech Zachary Jiang, Vice President Honor Europe. Nie wyklucza również w przyszłości inwestycji w innowacje w Polsce.

Widzimy jak Polska staje się coraz bardziej dynamicznym krajem, a Warszawa stanowi swoiste centrum regionu CEE. Przypomina mi coraz bardziej chińskie metropolie z szybko rosnącymi drapaczami chmur. Podoba mi się to. Dynamiczna stolica i gospodarka z potencjałem oferuje świetne możliwości wprowadzania nowych produktów i usług. Ma także sporo do zaoferowania w obszarze edukacji i technologii” – powiedział ISBtech Jiang.

W efekcie marka Honor realizuje strategię, która ma na celu zdobycie ważnej pozycji na polskim rynku. Docelowo może postarać się nawet o pozycję numer jeden w Polsce, wykorzystując doświadczenie zdobyte w innych krajach.

Polska jest dla nas swego rodzaju wisienką na torcie. W niektórych krajach europejskich już zdobyliśmy znaczące 10-15% udziały rynkowe. Teraz czas na polski rynek. Od ubiegłego roku rozpoczęliśmy intensywne przygotowania do skutecznego wejścia do Polski, wprowadziliśmy swoje smartfony, najpierw we współpracy z Orange, a teraz rozbudowujemy sieć sprzedaży o kolejne kanały, włączając operatorów telekomunikacyjnych jak Play oraz Plus, a nieco wcześniej też partnerów dystrybucyjnych jak Grupa AB, a także elektromarkety. Najważniejszym celem Honor na polskim rynku pozostaje nie tylko zaoferowanie wysokiej jakości produktów, ale także edukacja konsumentów na temat ich funkcji i korzyści by zbudować silną więź z naszymi klientami” – wskazał Vice President Honor Europe.

Polska premiera smartfonów HONOR Magic6 Pro oraz składanego HONOR Magic V2

Na początku kwietnia globalna marka technologiczna wprowadziła w Polsce do sprzedaży nowe modele swoich urządzeń z serii Honor Magic 2024. Na sklepowe półki trafił flagowy Honor Magic6 Pro oraz najsmuklejszy składany smartfon na świecie – Honor Magic V2. W czerwcu ub.r. Honor wszedł na polski rynek ze smartfonami serii Magic5 Pro oraz Magic Vs, a w sierpniu 2023 wprowadził do oferty modele serii numerycznej serii 90 i 90 Lite.

Honor chce wykorzystać swoje technologie i innowacje, aby naprawdę ułatwić życie użytkownikom, niezależnie od ich potrzeb i zastosowań, wskazał Jiang wyjaśniając misję marki. Przykładem jest technologia baterii krzemowo-węglowej, która zapewnia smukłość telefonów, co może wpłynąć na wygodę użytkowania. Ponadto dzięki wykorzystaniu technologii AI firma chce zapewnić swoim użytkownikom możliwość rejestrowania wszystkich ważnych momentów w ich życiu.  Marka planuje stopniowe wprowadzanie nowych technologii do urządzeń w kolejnych segmentach rynku, zaczynając oczywiście od flagowych produktów.

Honor intensywnie pracuje nad możliwościami AI, przy zachowaniu troski o prywatność użytkowników. Wizja Honor obejmuje stworzenie otwartego ekosystemu urządzeń, współpracując z partnerami takimi jak chociażby Microsoft, Qualcomm i Intel. Nasza wizja to budowa otwartego ekosystemu. W ten sposób do polskiej oferty smartfonów w ostatnim czasie dołączyły również tablety” – wymienił Jiang.

Ponadto wraz z premierą smartfonów z serii Honor Magic6 Pro, globalna marka technologiczna wprowadziła w Polsce swój interfejs oparty na intencjach – Magiczny Portal. Dzięki niemu użytkownicy mogą za pomocą prostego przeciągnięcia palcem do krawędzi ekranu np. opublikować post na Instagramie, rozpocząć nawigację do miejsca spotkania czy wkleić wykres w treść maila. Magiczny Portal wspiera już ponad 100 aplikacji, a liczba ta będzie się stale zwiększała.

Strategia zwiększania zaangażowania Honor na rynku polskim skupia się także na intensywnym marketingu i obejmuje promocję produktów poprzez reklamy w przestrzeni miejskiej, telewizyjnej, cyfrowej i angażowanie się w bezpośredni kontakt z konsumentami.

Według słów menedżera marki na Europę, Polska dla Honor to długoterminowa inwestycja.
Firma docenia zasoby ludzkie i talenty w Polsce, widząc w nich przewagę konkurencyjną.

„Dla Honor Polska to nie tylko kolejny rynek do zdobycia, ale również miejsce, gdzie chcemy się zakorzenić i rozwijać długofalowo. Poprzez innowacyjne produkty, edukację konsumentów i zaangażowanie w lokalne wydarzenia mamy nadzieję zdobyć zaufanie i lojalność polskich klientów, stając się docelowo liderem na tym konkurencyjnym rynku. W odpowiednim czasie pomyślimy także o ewentualnych inwestycjach w inne dziedziny jak np. badania i rozwój, gdyż doceniamy potencjał talentów technologicznych w Polsce” – wskazał Vice President Honor Europe.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments