Lagardère Travel Retail kontynuuje rozwój marki Costa Coffee. Spółka właśnie otworzyła dwie kawiarnie w lokalizacjach dla podróżnych. Jedna z nich to zupełnie nowy lokal na lotnisku w Modlinie, drugi – kawiarnia po generalnym remoncie na Dworcu Centralnym w Warszawie. Oba lokale zaprezentowane zostały w nowym, odświeżonym designie. To kontynuacja rozwoju cenionej marki kawiarnianej w zgodzie z globalnymi trendami.

Pasażerowie Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin zyskali nowy lokal pod znaną marką Costa Coffee. Kawiarnia znalazła się w ogólnodostępnej strefie na antresoli ulokowanej na poziomie +1. Na gości czeka 35 miejsc siedzących wraz z licznymi gniazdkami, które umożliwią ładowanie urządzeń elektronicznych w czasie oczekiwania na lot. To już jedenasty lokal z portfolio Lagardère Travel Retail w porcie lotniczym w Modlinie oraz dziewiąta kawiarnia Costa Coffee na lotniskach w Polsce.

Pasażerowie na Dworcu Centralnym w Warszawie mogą również odwiedzić kawiarnie Costa Coffee w nowej odsłonie. Nowa Costa Coffee zlokalizowana w centralnym punkcie dworca, przy wejściu na perony, przeszła gruntowny remont. Lokal oferuje 66 miejsc siedzących. Został zaprojektowany przede wszystkim z myślą o podróżujących – posiada liczne miejsca z kontaktami, w tym stacje do ładowania indukcyjnego i komfortowe miejsca do pracy.

Nowy standard wizualny marki

Obie nowo otwarte kawiarnie zostały zaprezentowane w nowym designie UPLIFT. Odświeżone wnętrza charakteryzują się jasnymi pastelowymi barwami z naturalnymi elementami drewna, w towarzystwie dużej ilości zieleni i światła o ciepłej barwie. To zupełnie nowy standard wizualny dla tej renomowanej sieci, zgodny z globalnymi trendami i odpowiadający na potrzeby młodszych gości. Nowe projekty są jaśniejsze i przytulniejsze.

Od przejęcia zarządzania marką Costa Coffee na polskim rynku, stale rozwijamy sieć. Obecnie prowadzimy zaawansowane negocjacje i jesteśmy blisko uruchomienia kolejnych miejsc. W 2024 roku oraz w najbliższych latach planujemy otwierać średnio pięć nowych lokali rocznie. Rozpoczęliśmy też proces rebrandingu marki i wprowadziliśmy odświeżony design. Będziemy kontynuować te działania, inwestując i przekształcając nawet do 15 lokali rocznie skali roku. 2024 będzie też rokiem dalszej integracji operacyjnej Costa Coffee i wprowadzenia modelu agencyjnego dla sieci. – mówi Maciej Gajkowski, Head of Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Multikanałowa strategia rozwoju

Strategia rozwoju Costa Coffee opiera się na multikanałowości. Kawiarnie dostępne są w dużych ośrodkach miejskich oraz prestiżowych przestrzeniach, takich jak lotniska, centra handlowe, biurowce i high-streetowe centra miast. Kawiarnia oferuje pełną gamę doskonałych kaw, napojów oraz przekąsek zarówno słodkich, jak i wytrawnych.

Menu stale uzupełniane jest o nowe, sezonowe pozycje zarówno w ofercie kawowej, jak i słonej oraz słodkiej. W nowym wiosennym menu królują pistacja, matcha, mango i marakuja.

Dodatkowo wprowadzona została opcja coffee pairingu, czyli możliwości połączenia kawy z ulubioną przekąską o podobnym smaku. Goście bardziej wrażliwi cenowo znajdą w naszym menu kilka ciekawych opcji zestawów w bardzo dobrej cenie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments