Próchnik 1948 od lat wyróżnia się na rynku dbałością o jakość i nowatorskim wzornictwem. Dziś wciąż wyznacza standardy w segmencie mody premium, zapewniając dobry design, good value for money, wysoką jakość i prestiż. Teraz rozszerza swoją ofertę dla klientów biznesowych. Asortyment marki zaspokoi potrzeby szerokiego grona nowoczesnych przedsiębiorców, a także specjalistów z branży mediów i marketingu.

Marka oferuje kompleksowe rozwiązanie, od pomocy w wyborze odpowiedniego modelu, poprzez haftowanie logo, do dostawy. Dzięki szerokiej gamie odcieni i fasonów możliwe jest dopasowanie produktów do potrzeb nawet najbardziej wymagających przedsiębiorców. Próchnik 1948 oferuje również szeroki asortyment przygotowany pod kątem prezentów korporacyjnych i programów lojalnościowych.

Nowy standard prezentów firmowych

W biznesie wyraźnie widać rosnący trend odchodzenia od tradycyjnych prezentów, takich jak wino, whisky czy inne alkohole. Wiele firm na nowo definiuje pojęcie prezentów korporacyjnych, upatrując w nich szansy na dodatkową motywację dla pracowników i wzmocnienie więzi z partnerami biznesowymi.

Próchnik 1948 rozumie znaczenie nieszablonowych gestów w relacjach korporacyjnych. Wśród produktów marki znajduje się szeroki wybór akcesoriów, które na życzenie mogą zostać obrandowane – w subtelny, elegancki sposób. Prezenty takie, jak szaliki, skórzane paski czy portfele są nie tylko funkcjonalne, ale także dodają wyjątkowości, klasy i odrobiny indywidualności. Ponadto marka oferuje wyjątkową odzież reprezentacyjną wykonaną z wysokiej jakości tkanin.

Prezenty i strój reprezentacyjny w strategii marketingowej

Elegancki ubiór reprezentacyjny, a także dodatkowe akcesoria noszone przez pracowników firmy, stanowią doskonały element strategii promocyjnej marki. Naturalnie zwiększają jej widoczność wśród klientów i partnerów biznesowych. Mogą wspierać działania marketingowe na różnych wydarzeniach, targach, konferencjach czy spotkaniach biznesowych. W efekcie może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania marką oraz generowania leadów. Jest to więc inwestycja w wizerunek firmy oraz jej relacje z pracownikami i partnerami biznesowymi.

Wysokiej jakości i dobrze dobrana koszula z wyhaftowanym, subtelnym logo firmy to bardzo prosty, ale skuteczny sposób, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Dbając o wizerunek swoich pracowników, organizacja pokazuje, że dba o najmniejsze detale w codziennej pracy. – zauważa Michał Pająk, New Business Manager spółki G8.

W ten sposób można również budować jednolity wizerunek marki, co jest kluczowe dla skuteczności działań marketingowych i pomaga w utrzymaniu spójności komunikacji i kreowaniu silnego brandingu. Tak wyposażeni pracownicy są postrzegani jako bardziej profesjonalni i wiarygodni przedstawiciele marki.

Strategiczny krok w rozwoju G8

Próchnik 1948 rozwija działania Business-to-Business w ramach strategii spółki G8, która dostrzegła zapotrzebowanie na elegancką odzież służbową i wysokiej jakości akcesoria, w tym prezenty. Działaniami B2B zajmuje się nowo powstały dział pod opieką New Business Managera, Michała Pająka. Kierownik nowej sekcji posiada wieloletnie doświadczenie w handlu, które wykorzysta, aby rozwijać nową gałąź firmy, tworzyć strategię sprzedaży B2B oraz pozyskiwać nowych klientów.

Nowy dział obejmuje obie marki z portfolio G8: Próchnik 1948 i LANCERTO. Firma szacuje, że w ciągu najbliższych 2-3 lat sprzedaż B2B będzie miała kilkuprocentowy udział w przychodach. Lancerto celuje w rynek Polski oraz rynki UE, natomiast Próchnik 1948 początkowo skupia się na rodzimych markach i podmiotach.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments