Hisense, globalny producent elektroniki użytkowej i sprzętu gospodarstwa domowego, zaprezentował na targach CES 2024 nowe produkty i przedstawił kierunek rozwoju marki. David Gold, prezes Hisense Americas, wygłosił przemówienie, w którym zobowiązał się do dalszego „przesuwania granic w technologii wyświetlania”.

W trakcie ostatniej dekady Hisense odnotowało niezwykły wzrost. Marka nieustannie wykorzystuje i rozwija technologie wyświetlania, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów. Hisense wykracza poza dom, obejmując wiele innych aspektów codziennego życia, wkraczając do biur, sal lekcyjnych, szpitali, stadionów oraz pojazdów – nie tylko bezpośrednio, ale także poprzez immersyjne rozwiązania AR i VR. Dzięki tak dynamicznemu rozwojowi w ostatnich latach, urządzenia marki są już dostępne w ponad 160 krajach.

Hisense to nie tylko producent ekranów. To producent doświadczeń. Naszym celem jest przybliżenie konsumentom świata poprzez integrację technologii wyświetlania z codziennym życiem, oferując doświadczenia, które wykraczają poza ekran i stają się częścią historii, którą przeżywają. – mówi David Gold, prezes Hisense Americas.

Przełomowa koncepcja wznosząca domową rozrywkę na wyższy poziom

Innowacyjne wyświetlacze i technologie Hisense zostały zaprezentowane na przykładzie nowych urządzeń i systemów marki. Uczestnicy targów CES 2024 mogli zapoznać się z rewolucyjną technologią laserową, z najnowocześniejszymi telewizorami ULED z serii ULED X oraz z inteligentnymi systemami operacyjnymi marki – systemem ConnectLife oraz VIDAA TV.

Seria ULED X od Hisense została stworzona z myślą o zaspokojeniu wszystkich potrzeb konsumentów w zakresie jakości, wydajności i ceny telewizorów. Dzięki szerokiej ofercie Hisense zmienia oblicze rozrywki w domu, dostarczając urządzenia najwyższej jakości i w przystępnej cenie. Wśród zaprezentowanych na targach CES 2024 nowości znalazł się model Hisense 8K Sonic Screen Laser TV, Ultra Black Screen TV oraz technologia laserowa TriChroma z nową technologią Dynamic Light Steering.

Kreowanie doświadczeń, które wykraczają poza granice tradycyjnych wyświetlaczy

David Gold, prezes Hisense Americas, przedstawił, jak duży wpływ mają technologie wyświetlania na otaczającą nasz rzeczywistość. Jednym z przykładów jest wzrost popularności wyświetlaczy Hisense w branży B2B w środowiskach biznesowych i edukacyjnych. W czasach, gdy praca zdalna i międzynarodowe relacje na nowo definiują dotychczasowe modele współpracy, urządzanie Hisense umożliwiają łatwą komunikację, zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie.

W rozrywce i kulturze wyświetlacze LED, ściany video i cyfrowe oznakowanie w halach widowiskowych przyciągają entuzjastów sportu i uczestników koncertów, by mogli być w samym centrum emocjonujących wydarzeń. Natomiast w medycynie Hisense dostarcza precyzyjne i zaawansowane technologie wyświetlania na urządzeniach ultradźwiękowych, które pomagają w codziennej pracy lekarzy.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments