“Gaming na Giełdzie” po raz kolejny podda dyskusji najważniejsze branżowe tematy. Odświeżona konferencja odbędzie się 7 grudnia. Po raz pierwszy podczas czterech paneli zostaną poruszone zagadnienia nie objęte myślą przewodnią. Dzięki czemu odbiorcy będą mieli szansę jeszcze wnikliwiej poznać rodzimy gamedev. W oczekiwaniu na finał edycji zapraszamy też do śledzenia rozbudowanych czatów inwestorskich pozwalających poznać spółki z sektora.

• Odświeżyliśmy formułę tak, aby jeszcze bardziej dopasować ją do oczekiwań widzów. Wcześniej każda edycja dotyczyła jednego dużego tematu-myśli przewodniej. Tym razem zdecydowaliśmy się wyjść poza te ramy i podczas jednego dnia podejmujemy różne, ale istotne zagadnienia dla sektora i inwestorów. W tej edycji przyjrzymy się zarówno tematom HR – owym, jak i związanym z marketingiem i targetowaniem. tłumaczy Sylwia Borowska z agencji Strict Minds

“Gaming na Giełdzie” IX to konferencja składająca się z czterech paneli dyskusyjnych podczas których rozmawiać będą reprezentanci spółek notowanych na Rynku Głównym, NewConnect oraz spółek które wkrótce mogą zadebiutować na giełdzie.

Podczas wydarzenia poruszone zostaną następujące tematy:

• Kalendarz wydawniczy czyli kiedy warto publikować gry?

• Pracownicy w branży gamedev jako zasób spółki.

• Targetowanie. Kto gra w gry? Czy każda gra jest dla wszystkich? Czy grupa odbiorców wpływa na sprzedaż?

• O Strukturze gamedevu w Polsce.

Chcieliśmy, żeby wybrane przez nas tematy odpowiadały realnym zagadnieniom, które mogą mieć wpływ na podejmowane decyzje inwestycyjne. Kalendarz wydawniczy, pracownicy jako zasób spółki, struktura gamedevu w Polsce i targetowanie – wszystkie te wątki mają znaczenie zarówno dla polskiego, jak i światowego gamedevu. Tymczasem mogą być one niezrozumiałe dla inwestorów lub też rozumiane niewłaściwie. dodaje Mateusz Witczak, wydawca serwisu polskigamedv.pl

Samą konferencję poprzedzają czaty inwestorskie, w których przedstawiciele spółek w bezpośrednich rozmowach tłumaczą strategie swoich firm na najbliższe miesiące i odpowiadają na  pytania przesłane przez inwestorów.

Nieudana premiera Cyberpunka 2077 sprawiła, że wielu inwestorów straciło pieniądze i zraziło się do branży gier. Nie zmieniły się jednak cechy, które stały za jej popularnością. Polskie studia nadal potrafią zaskakiwać świetnymi produkcjami, które dzięki globalnej dystrybucji cyfrowej generują ogromne zyski. Podczas serii czatów inwestorskich przedstawiciele spółek na żywo przedstawią swoje strategie na osiągnięcie globalnego sukcesu. Dla inwestorów to okazja do dokładnego poznania spółek, wśród których może pojawić się kolejna gwiazda. komentuje Łukasz Konopko, prezes StockWatch.pl

Celem projektu jest edukacja środowiska inwestorskiego w zakresie tematyki gier wideo, która została zapoczątkowana w poprzednich wydarzeniach z serii Gaming na Giełdzie. Skierowana jest przede wszystkim do inwestorów, ale także do przedstawicieli branży, prasy oraz wszystkich entuzjastów gier.

• Gaming to bez wątpienia ważna część warszawskiej giełdy, dlatego cieszymy się, że od lat jesteśmy współorganizatorem tej inicjatywy. Na Głównym Rynku GPW i Newconnect mamy notowanych blisko 80 spółek z sektora gamedev. Naturalną koleją rzeczy jest to, że chcemy edukować inwestorów, aby mogli  podejmować bardziej świadome decyzje inwestycyjne ze zrozumieniem dla branży, w którą inwestują. dodaje Dariusz Mejszutowicz, wicedyrektor Działu Rynku Pierwotnego na GPW.

Organizatorem wydarzenia jest agencja PR Strict Minds, a współorganizatorami portale StockWatch.pl, Polskigamedev.pl, a także Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Partnerami “Gamingu na Giełdzie” są Navigator Dom Maklerski oraz Chiswick Creative Ventures, a patronami medialnymi zostały Comparic24.tv, ISB Tech, Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych, FXMAG.PL, GryOnline.pl, Comparic i Macronext.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments