Na polski rynek muzyczny wkracza właśnie nowa platforma emuze.me. Powstała dzięki połączeniu wieloletniego doświadczenia i możliwości technicznych e-muzyki, potencjału polskiej Grupy Empik oraz kreatywnego i nowoczesnego podejścia zespołu stojącego za marką. Platforma daje szanse niezależnym artystom i wytwórniom na wypromowanie swojej muzyki w największych serwisach streamingowych na całym świecie – w pełni na swoich zasadach.

Będąca częścią polskiej Grupy Empik e-muzyka S.A. jest jednym z wiodących dystrybutorów w branży muzycznej z blisko 20-letnim doświadczeniem. Posiada doskonałe zaplecze techniczne, stabilną pozycję, grono profesjonalistów, a także kreatywność równą agencji muzycznej. Znając potrzeby artystów, a także oczekiwania i trendy, firma wprowadziła rozwiązanie, które wnosi rynek muzyczny na wyższy poziom. Tworząc emuze.me, chce pomóc wszystkim osobom rozpoczynającym swoją przygodę z muzyką w rozwinięciu ich kariery.

emuze.me szansą dla artystów

Twórcy platformy skupili się przede wszystkim na tym, aby była ona realnym wsparciem dla jej użytkowników. Posiada przejrzysty interfejs oraz szereg udogodnień zarówno w zakresie technicznym, marketingowym, jak i merytorycznym, dlatego każda zainteresowana osoba może opublikować swoje utwory w prosty sposób. Dzięki emuze.me zostaną one wypromowane i dotrą aż do 50 serwisów streamingowych, takich jak Spotify, Tidal, Apple Music czy YouTube Music.

– Platforma powstała z myślą o artystach, którzy mają pomysł na siebie, jednak potrzebują realnego wsparcia w budowaniu swojej kariery. Projektując emuze.me, zapewniliśmy również rozwiązania dla butikowych wytwórni czy rozpoznawalnych zespołów muzycznych. Nasza oferta oparta jest o podział przychodu ze sprzedaży muzyki – brak w niej opłat wstępnych czy stałych, a przystępne ceny usług marketingowych to jeden z jej głównych filarów. Ponadto współpraca z nami jest wyjątkowo elastyczna, ponieważ nie wymagamy licencji na wyłączność. Nasz know-how podajemy w języku polskim, dzięki temu ułatwiamy wejście na rynek początkującym muzykom poznającym dopiero nomenklaturę branżową. – mówi Maciek Albigowski, Brand Manager emuze.me.

Artyści nie muszą obawiać się o promocję. Platforma zapewnia marketing w serwisach cyfrowych, realizuje kampanie w Social Mediach, a także komunikuje premiery w newsletterze wysyłanym do polskich redakcji online, radiowych i TV. Daje szanse na nawiązanie relacji z lokalnymi artystami, menadżerami czy producentami audio-video. Dodatkowym benefitem są atrakcyjne oferty na sprzedaż biletów poprzez bileterię Going., a także wsparcie promocyjne w zakresie produkcji teledysku, sesji foto czy muzycznej, usług graficznych i związanych z obróbką audio.

Z emuze.me można również solidnie zarabiać. Wykonawca ma szansę otrzymać od 70% do 85% zysków ze sprzedaży, bez ponoszenia żadnych stałych czy wstępnych opłat, a osoby, które zarejestrują się w serwisie do końca września i spełnią wymagania regulaminu promocyjnego – otrzymają 100% przychodów ze sprzedaży muzyki do końca listopada.

Platforma została uruchomiona 20 września, a jej wprowadzeniu towarzyszy szereg działań promocyjnych. Twórcy przygotowali spot z udziałem znanego polskiego aktora kabaretowego Grzegorza Halamy, który wciela się w rolę stereotypowego menadżera, liczącego na zyski kosztem swoich „podopiecznych”. Ponadto e-muzyka przed uruchomieniem platformy prowadziła w Social Mediach komunikację teaserową. Publikowane posty miały na celu edukowanie odbiorców w zakresie samodzielnego promowania muzyki, a także tajemniczo wprowadzały obserwujących w świat emuze.me. Działaniom towarzyszy swobodna komunikacja, dopasowana do odbiorcy, a przygotowane kreacje i szata graficzna, wpisują się w aktualne trendy i potrzeby konsumentów.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments