Lajuu, wprowadzi w maju na polski rynek nową markę kosmetyków stworzoną wspólnie z aktorką Weroniką Rosati. Wcześniej w kwietniu przeprowadzi kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund. W rozwoju marka mocno postawi na ehandel.
Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.
„Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów indywidualnych zainteresowanych rozwojem na rynku kosmetyków naturalnych, którzy podobnie jak my, widzą jego ogromny potencjał, a także pasjonatki i pasjonatów naturalnej pielęgnacji, którzy razem z nami chcą współtworzyć wysokiej jakości produkty – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu. – Dzięki zebranym środkom poszerzymy ofertę produktów Lajuu oraz rozwiniemy naszą markę nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim, który również jest naszym celem – dodaje Kibalczyc.
Za nową spółką Lajuu stoi sztab specjalistów doświadczonych m.in. w tworzeniu, rozwoju i wprowadzaniu na rynek kosmetyków naturalnych. Wśród nich jest Aneta Stacherek, która 3 lata temu, chcąc zagospodarować niszę na rynku produktów naturalnych, stworzyła markę Bellamama.
„Kilka lat temu jako przyszła mama i miłośniczka naturalnej, świadomej pielęgnacji utwierdziłam się w przekonaniu, że polski rynek – choć bogaty w kosmetyki naturalne – pominął produkty, które oprócz właściwego składu (bez sztucznych, toksycznych dodatków), będą miały subtelny, niedrażniący zapach. Na rynku funkcjonowały oczywiście brandy apteczne bezzapachowe, jednak ich skład pozostawiał wiele do życzenia. Poszukując preparatów, które będą w stu procentach odpowiadały moim potrzebom trafiłam na niszę na rynku kosmetyków naturalnych i zdecydowałam się ją wypełnić – mówi Aneta Stacherek, założycielka marki Bellamama oraz prezes zarządu Lajuu.
 
W ostatnich miesiącach rośnie znaczenie kanału e-commerce w kontekście sprzedaży kosmetyków naturalnych, co ma związek m.in. z wprowadzanymi obostrzeniami w handlu. Idąc tym tropem, głównym filarem biznesu Lajuu i kanałem dystrybucji będzie własny sklep internetowy.
W pierwszej kolejności w sprzedaży pojawi się gotowa już linia kosmetyków brązujących o naturalnych, wegańskich składach. Produkty będą pozbawione typowego dla samoopalaczy zapachu. Następnie w sklepie pojawią się preparaty antyoksydacyjne oraz regenerujące. Ich bazą i głównym składnikiem jest woda kokosowa, wydobywana z wnętrza bardzo młodych kokosów, sprowadzana m.in. z Hawajów.
Twórcy Lajuu stawiają na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego tj. ekstrakty i oleje roślinne. Wzbogacają je innowacyjnymi komponentami takimi jak: bioferment z bambusa, lift oleoactif czyli roślinny botoks czy lingostem, otrzymywany z roślinnych komórek macierzystych z borówki brusznicy. Pozyskane w ramach kampanii środki zostaną przeznaczone także na wdrażanie kolejnych innowacyjnych składników.
Weronika Rosati, dyrektor kreatywna Lajuu
Weronika Rosati, dyrektor kreatywna Lajuu
„Cieszę się, że jestem częścią Lajuu i razem z doświadczonymi osobami, ekspertami w swoich specjalizacjach, biorę udział w tworzeniu, wprowadzeniu i rozwoju marki z produktami pielęgnacyjnymi o jakich zawsze marzyłam. Naturalnymi, wegańskimi, nietestowanymi na zwierzętach – mówi Weronika Rosati, dyrektor kreatywna marki Lajuu. – Dzięki crowdfundingowi każdy może stać się częścią biznesu Lajuu i razem z nami tworzyć te luksusowe produkty pielęgnacyjne. Jestem przekonana, że kampania pozwoli nam zbudować grono ambasadorów, dla których ważne jest nie tylko to, że produkty Lajuu świetnie pielęgnują skórę, ale przede wszystkim powstają w firmie, która nie krzywdzi zwierząt i nie wpływa szkodliwie na środowisko – podkreśla Weronika Rosati. 
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments