IBM i Booking Group, firma wypożyczająca samochody online, ogłosiły, że Booking Group przyspiesza transformację biznesu dzięki technologii i usługom dostępnym w chmurze IBM Cloud.

Firmy z różnych branż starają się jak najszybciej przeprowadzać transformację cyfrową, aby zachować konkurencyjność, jednocześnie poszukując sposobów ochrony swoich danych w wielochmurowych modelach hybrydowych. Rozwiązania IBM Cloud oferując jednocześnie zwiększoną elastyczność i wydajność procesów biznesowych ułatwią szybsze dostosowywanie się Booking Group do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.

Booking Group jest od dwunastu lat wiodącym graczem na rynku wynajmu samochodów online, oferując swoje usługi w ponad 150 krajach. Firma była zainteresowana przeniesieniem obciążeń analizowania procesów rezerwacji i raportowania finansowego – do chmury IBM Cloud, w celu zachowania elastyczności i lepszego przystosowania się do wahań popytu na wynajem samochodów na krajowych rynkach, zmienności cen i dostępności floty. Decydując się na wybór chmury IBM, w najbardziej otwartym i bezpiecznym dla branży modelu publicznym i wykorzystaniu IBM Cloud Kubernetes Service, Booking Group może teraz całkowicie bezpiecznie zarządzać obciążeniami swojej infrastruktury chmury publicznej.

„Rozpoczynając współpracę z IBM Cloud byliśmy zainteresowani zwiększeniem zakresu używanych technologii. Ponadto woleliśmy mieć możliwość przenoszenia nowych obciążeń w ramach otwartego środowiska open source przy użyciu technologii cloud native. Jednym z kluczowym wymogów była dla nas możliwość bezproblemowego przenoszenia obciążeń do innego dostawcy chmury” – mówi Igor Demchakov, Współzałożyciel i Prezes Zarządu Booking Group.

„Współpracując z IBM Cloud, firma Booking Group wdrożyła strategię chmury, w celu wsparcia  bezpieczeństwa usług najmu samochodów oraz elastyczność przenoszenia obciążeń w ogólnodostępnych technologiach, a tym samym wglądu do danych na temat popytu na wynajem samochodów na lokalnych rynkach. W ten sposób Booking Group zyska możliwość szybkiego dostosowywania cen i dostępności zasobów do zmieniających się, w wyniku pandemii, oczekiwań klientów” – mówi Harish Grama, General Manager, IBM Cloud.

Całość środowiska została udostępniona w ciągu czterech miesięcy przy zachowaniu stopniowego przenoszenia obciążeń w trakcie wdrażania analitycznego rozwiązania biznesowego przez zespoły IBM Cloud i Booking Group.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments