CGI podpisała 10-letnią umowę na usługi IT z FashionCube, firmą, która konsoliduje sześć wiodących marek modowych na rynku europejskim. W ramach tej umowy CGI będzie zarządzać wszystkimi działaniami informatycznymi FashionCube w celu wewnętrznej maksymalizacji synergii i przyspieszenia transformacji marek członkowskich. 

FashionCube jest podmiotem gospodarczym, który skupia sześć marek: Pimkie, Jules, Bizzbee, Orsay, Grain de Malice i Rouge Gorge. Stworzony w 2017 roku, FashionCube to ekosystem, w którym każda marka dzieli się swoimi zasobami, know-how i innowacjami, aby zmaksymalizować proces kreatywny. W bardzo konkurencyjnym i stale zmieniającym się środowisku, FashionCube ma na celu przyspieszenie pełnej transformacji swoich marek, tak aby osiągnąć między innymi „Positive Impact Fashion”.

„Sektor odzieżowy przeżywa ogromny kryzys. Aby się z tym zmierzyć, marki FashionCube rozpoczęły inicjatywę transformacji, by stworzyć nowy model biznesowy, który zakłada pozytywny wpływ mody na otoczenie. Aby ta transformacja była skuteczna, wymaga specjalistycznego know-how i najnowocześniejszych innowacji technologicznych oraz perfekcji działania w procesach zarządzania. Wiemy, że możemy liczyć najwyższe zaangażowanie i kompetencje na tym polu właśnie w CGI” – powiedział Jean-Christophe Garbino, dyrektor generalny, FashionCube.

FashionCube powierzył CGI zarządzanie operacyjne wszystkimi działaniami IT, w tym usługami dla użytkowników, konserwacją i aktualizacją aplikacji oraz modernizacją infrastruktury. Aby cały proces przebiegał sprawnie, 61 pracowników sześciu marek należących do FashionCube dołączy do placówek CGI w czterech krajach (Francja, Niemcy, Hiszpania i Polska). Partnerstwo obejmuje również budowę i organizację systemów informatycznych FashionCube w ciągu najbliższych trzech lat.

Korzystając ze swojego ogromnego doświadczenia CGI będzie realizować następujące cele w całym okresie obowiązującej umowy:

  1. Poprawa jakości usług
  2. Maksymalizacja synergii IT
  3. Przyspieszenie kluczowych projektów transformacji
  4. Zwiększenie wartości usług

„Jestem dumny z zaufania, jakim FashionCube obdarzyło nas w ramach tak dużego kontraktu. Nasza reputacja na polu wiedzy specjalistycznej w branży handlu i usług konsumenckich oraz najwyższa jakość usług pozwala nam wspierać FashionCube w całym łańcuchu wartości. Poza tym, to przyjemność powitać 61 nowych kolegów, którzy trafią do placówek CGI. Ci nowi w naszej rodzinie profesjonaliści będą mieli możliwość rozwijania swojej kariery w CGI, która jest kulturowo blisko FashionCube” – dodaje Daniel Lecerf, starszy wiceprezes regionu Hauts-de-France CGI i Globalnego Centrum Doskonałości Handlu i Usług Konsumenckich. 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments