Ubiegłoroczne sukcesy 7Leveles w zakresie wydawania i portingu gier na Nintendo Switch w połączeniu z własnymi produkcjami i wydawaniem tytułów na inne platformy to solidna podstawa by 2021 r. był rekordowym rokiem w dotychczasowej sprzedaży spółki. Miniony rok 7Levels zakończy przychodami w wysokości 2 mln zł i symbolicznym zyskiem netto. 

Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels

„Pomimo niewielkiej straty w tym kwartale, cały rok zamknęliśmy na niewielkim plusie. Oczywiście ostateczne wyniki finansowe po ewentualnych korektach będą znane przy publikacji sprawozdania finansowego za cały 2020 rok. Pomimo zadowalających przychodów minionego kwartału na poziomie ponad 0,6 mln z, koszty związane z emisją akcji serii D i prowizje dla developerów sprawiły, że zysk na koniec roku jest symboliczny. Dodatkowo nie rozliczyliśmy jeszcze dotacji za listopada i grudzień 2020 roku, co będzie ujęte w wynikach pierwszego kwartału” – tłumaczy Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels. 

Osiągnięta w 2020 roku sprzedaż jest efektem ciągle rozwijanej działalności dystrybucyjnej 7Levels. W ciągu poprzednich 12 miesięcy spółka wydała łącznie 6 gier, dzięki czemu jej portfolio zawiera już ponad 10 tytułów. Ponadto, w 2020 roku, 7Levels rozwinęło starsze projekty – Jet Kave Adventure oraz Warplanes: WW2 Dogfight, które zostały wzbogacone o nowe funkcjonalności. Do pierwszej z ww. gier został dodany tryb Arcade, system achievementów, czy rankingi online, natomiast w przypadku Warplanes do gry została dodana nowa, rozbudowana kampania.

Jesteśmy zadowoleni z realizacji założonych na miniony rok planów – wydaliśmy rekordową liczbę tytułów na Nintendo Switch, dzięki którym zwiększamy rozpoznawalność nie tylko jako twórca, ale również wydawca i specjalista w zakresie portowania gier” – komentuje Krzysztof Król, wiceprezes 7Levels.

I waśnie zbudowanie pozycji spółki w zakresie wydawania i portingu gier na Nintendo Switch, obok produkcji własnych tytułów i wyjścia na inne platformy wydawnicze (Xbox, PC) to kolejny z elementów, które spółka chce wykorzystać w 2021 roku. 

„Ze względu na ciągle zmieniający się rynek, postanowiliśmy rozszerzyć naszą działalność o nowe platformy. Naturalnym krokiem była publikacja Jet Kave Adventure na nowych dla nas platformach – PC oraz Xbox, włączając w to konsole nowej generacji. Podjęliśmy te kroki bardziej w celu wyczucia rynku i sprawdzenia możliwości, niż dla pozyskania dodatkowego przychodu, chociaż to także było dla nas istotne. To doświadczenie pozwoli nam w przyszłości wyeliminować błędy przy produkcji nowych gier na wszystkie platformy jednocześnie” – mówi Krzysztof Król.

Przypomnijmy, że na początku roku dotychczas największa autorska produkcja spółki- Jet Kave Adventure- została wydana na PC oraz konsolę Xbox Series S|X i Xbox One, a na dniach będzie miała miejsce premiera gry na platformie GOG.com.

Mimo, iż jesteśmy zadowoleni z odbioru Jet Kave Adventure na urządzeniach Microsoftu, staramy się o jak najszerszą prezentację naszej gry. Dlatego nasza produkcja debiutuje właśnie na GOG.com, a tytuł będzie promowany w czasie wydarzenia poświęconego grom platformowym” – kończy wiceprezes 7Levels.

Przypominamy, że 7Levels pracuje nad największym dotychczas projektem, którego premiera przewidziana jest na wszystkich najważniejszych platformach jednocześnie, włączając w to konsole najnowszej generacji (Xbox Series S|X oraz PlayStation 5). Platformowa gra przygodowa przedstawiona w charakterystycznym dla spółki wymiarze 2,5 D będzie przygodą dla jednego gracza, skierowaną do starszych odbiorców (PEGI 16 / ESRB Teen), a długość rozgrywki wyniesie co najmniej kilka godzin.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments