Polyslash, notowany na rynku NewConnect krakowski producent gier oraz twórca wyróżnionego Paszportem Polityki 2019 tytułu We. The Revolution, podpisał umowę z HeartBeat Interactive Entertainment, chińskim wydawcą gier. Będzie on odpowiedzialny za wydanie oraz dystrybucję na rynku chińskim gier Mech Mechanic Simulator oraz Alchemist Simulator. Wydawca przygotuje również tłumaczenia powyższych tytułów na język chiński, a także zrealizuje działania marketingowe oraz promocyjne na terenie Chin. Wartość rynku chińskiego szacowana jest na prawie 42,5 mld dolarów.

Zgodnie z danymi firmy Statista wartość przychodów chińskiego rynku gier wyniesie w 2020 roku prawie 42,5 mld USD natomiast do 2025 roku ma ona wzrosnąć do 71,2 mld USD. Oznacza to średnioroczny wzrost na poziomie 12,36 procent.

„Chiny są jednym z największych rynków gamingowym na świecie z liczbą ponad 700 mln graczy. Biorąc pod uwagę ten ogromny potencjał podjęliśmy decyzję o realizacji działań promocyjnych dedykowanych właśnie rynkowi chińskiemu. HeartBeat to wydawca mający ugruntowaną pozycję na tym rynku z kilkoma znaczącymi sukcesami na koncie, znający tamtejsze realia. Liczymy na to, że działania promocyjne chińskiego wydawcy istotnie wpłyną na wyniki sprzedażowe zarówno Mech Mechanic Simulator, jak i Alchemist Simulator” – komentuje Dawid Ciślak, Prezes Zarządu Polyslash.

Mech Mechanic Simulator przeniesie gracza do świata przyszłości, w którym mechanicy nie pracują już nad samochodami, lecz nad olbrzymimi robotami. Gracz wcieli się w jednego z fachowców pracujących w mieście Katwir. Jego głównym celem będzie naprawa mechów. Na początku gracz będzie musiał sprawdzić się na naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem będzie mógł podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Premiera gry na PC zapowiedziana jest na I kwartał 2021 roku. Do końca stycznia na platformie Steam ukaże się natomiast darmowy prolog gry.

„Uważamy, że warto przedstawić graczom fragment rozgrywki Mech Mechanic Simulator dlatego jeszcze w tym miesiącu zamierzamy opublikować prolog tej gry. Zachęcam do śledzenia naszych mediów społecznościowych oraz profilu prologa na platformie Steam”
dodaje Dawid Ciślak.

Natomiast Alchemist Simulator to projekt, w którym gracz ma do dyspozycji odpowiednie przyrządy służące do efektywnej obróbki składników. Jego zadaniem jest wykonanie na bazie mikstur szeregu zleceń, które opatrzone zostały ciekawymi historiami klientów chcących wykorzystać stworzone produkty do własnych, niekiedy niejasnych i zaskakujących celów. Producentem gry jest Art Games Studio natomiast wydawcą Polyslash. Spółka poza pracami wydawniczymi wspierała zespół deweloperski konsultacjami artystycznymi i jakościowymi, co poskutkowało wysoką oceną produktu na Steam na poziomie 80 procent. Premiera gry odbyła się 23 października 2020 roku.

Umowa z HeartBeat Interactive Entertainment zawiera m.in. sposoby rozliczania wynagrodzenia. Polyslash będzie otrzymywało 70 procent przychodów ze sprzedaży Alchemist Simulator pomniejszonych o podatki oraz koszty dystrybucji. Z kolei z tytułu sprzedaży Mech Mechanic Simulator krakowski producent otrzyma wynagrodzenie w wysokości 10 000 USD, a także 70 procent przychodów ze sprzedaży (przed pomniejszeniem o podatki i koszty dystrybucji) po przekroczeniu poziomu 10 000 USD. Polyslash pozostaje pełnym właścicielem praw majątkowych gry.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments