Wrocławski deweloper poinformował o kolejnej umowie z inwestorem. Spółka zapowiada skierowanie wszystkich czterech projektów do podobnych odbiorców, co pozwoli osiągnąć efekty synergii przy kampaniach marketingowych.

T-Bull S.A. podpisał z inwestorem czwartą umowę wykonawczą, zgodnie z opublikowaną strategią rozwoju na lata 2020-2022. 

„Wszystkie cztery tytuły, do których przygotowujemy preprodukcje będą kierowane do podobnego odbiorcy. Mamy nadzieję, że pozwoli to na optymalizację kosztów marketingu gier i wzajemną crosspromocję” – mówi Damian Fijałkowski, współzałożyciel i CTO studia T-Bull.

ZOBACZ TAKŻE: T-Bull rozpoczyna trzecią preprodukcję symulatora

„W tytule, na który obecnie podpisaliśmy umowę, będziemy mogli również wykorzystać część lokalizacji z pierwszego projektu. Nasz plan podpisywania kolejnych umów, prezentacji poszczególnych trailerów, prowadzenia kampanii marketingowych, a także plany produkcyjne, a w konsekwencji plan wydania gier, będą ze sobą powiązane. Zależy nam na tym, aby zachęcić jak najszersze grono graczy do budowania z nami wszystkich tytułów, dlatego kampania będzie skierowana na trwałe relacje z community i pełne wykorzystanie feedbacku od społeczności na każdym etapie produkcji” – wskazuje CTO studia T-Bull. 

ZOBACZ TAKŻE: T-Bull podpisał z inwestorem drugą umowę wykonawczą

„W ramach rozbudowywania naszych kompetencji marketingowych, już w tym tygodniu będziemy wykonywać pierwsze testy pozwalające na ocenę możliwości marketingu gier PC na bazie naszych dotychczasowych fanów. Chcemy się jak najlepiej przygotować przed wypuszczeniem pierwszego trailera, ponieważ naszym zdaniem zapowiedź gry zależy zarówno od zwiastuna jak i od dotarcia z nim do szerokiej, ale dobrze stargetowanej publiczności” – dodaje Damian Fijałkowski.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments