Sieć handlowa Action testuje click&collect

Sieć handlowa Action testuje obecnie usługę click&collect Francji i w Belgii. Polska spółka grupy obserwuje i będzie podejmować decyzje w przyszłości, poinformował ISBtech Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action Polska.

„Nasz model biznesowy opiera się na sklepach stacjonarnych i chcemy, aby ten kanał sprzedaży pozostał dominujący. Jesteśmy jednak coraz bardziej aktywni online. We Francji i w Belgii testujemy obecnie usługę click&collect. Wyciągamy wnioski i na ich podstawie będziemy podejmować dalsze decyzje” – powiedział ISBtech Nitek.

Sieć dyskontów niespożywczych oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, rozwija sieć w Polsce i otworzyła ostatnio sklep w Chorzowie.

„Debiut w Chorzowie jest dla nas podwójnie ważny. Przede wszystkim bardzo chcieliśmy
wprowadzić tu markę Action i cieszymy się, że udało nam się pozyskać lokalizację, która jest dogodna nie tylko dla lokalnej społeczności, ale także dla mieszkańców pobliskich Świętochłowic. Dodatkowo chorzowski sklep jest naszym 80. marketem w całej Polsce i kolejnym ulokowanym w dużym mieście – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Dzięki lokalizacji przy jednej z głównych ulic Chorzowa, sklep Action jest bardzo dobrze
skomunikowany z centrum miasta oraz ze Świętochłowicami. Na odwiedzających czeka duży, wygodny parking na ponad 200 samochodów ze stacją paliw. W pobliżu znajduje się obiekt z dużym marketem spożywczym oraz aptekami, sklepem sportowym i drobnymi punktami usługowymi. Action świetnie uzupełnia więc lokalną ofertę handlową. Action posiada obecnie 80 sklepów w Polsce i zatrudnia tu ponad 1000 osób.

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1600 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2019 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,1 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments