Moët Hennessy, marka należąca do Louis Vuitton Moët Hennessy Group, światowego lidera dóbr luksusowych, sięgnęła po usługi Comarch, aby usprawnić współpracę z dystrybutorami i hurtowniami.

Rzetelne dane handlowe, a także ich sprawny przepływ między partnerami, miały wesprzeć firmę w podejmowaniu decyzji w oparciu o solidne informacje biznesowe, zapewniając partnerom możliwości stymulowania swoich działań handlowych. Po wdrożeniu platformy raportująco-komunikacyjnej Comarch Online Distribution na terenie Polski, Moët Hennessy postanowiło poszerzyć zasięg projektu o dalsze rynki europejskie.

Platforma Comarch Online Distribution oraz system Comarch Online Sales Support umożliwiają automatyczne, codzienne raportowanie najważniejszych danych biznesowych na linii dystrybutor/hurtownik-producent. Stały dostęp do aktualnych, rzetelnych informacji o poziomach zapasów dystrybutorów i sprzedaży produktów w kanale on-trade pozwala Moët Hennessy sprawniej reagować na wszelkie zmiany rynkowe.

Od początku 2018 roku Comarch wspiera Moët Hennessy Poland w rozwoju współpracy z wybranymi dystrybutorami poprzez wdrażanie systemu raportowania danych na temat odsprzedaży i poziomu zapasów w celu intensyfikacji wspólnych działań handlowo-marketingowych.

„Na wybór spółki Comarch, posiadającej wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu tego typu rozwiązań, złożyły się dwa czynniki: wysoka jakość jej usług oraz świetne międzynarodowe referencje. O tym, że Comarch to rzetelny i odpowiedzialny partner przekonaliśmy się również obserwując sprawne wdrożenie pilotażowe na pierwszym rynku” – stwierdził On Trade Sales Director Moët Hennessy Europe. 

Celem projektu pilotażowego w Polsce było przyłączenie do platformy dziesiątek dystrybutorów o znaczeniu strategicznym. Wdrożenie Comarch Online Distribution, czyli kompleksowej platformy usługowej zapewniającej dostęp do najwyższej jakości danych rynkowych, oraz analitycznej aplikacji webowej o nazwie Comarch Online Sales Support umożliwia codzienne raportowanie. Pierwsze wdrożenia dystrybutorów pokazały, że platforma będzie solidnym źródłem informacji, dającym Moët Hennessy Poland i jej dystrybutorom ogromne możliwości biznesowe. Kolejnym krokiem Moët Hennessy była decyzja o poszerzeniu zakresu współpracy z Comarch o kolejne rynki europejskie.

„Można wyróżnić dwa wymiary platformy Comarch Online Distribution. Po pierwsze rozwiązanie to zapewnia firmom wysokiej jakości dane biznesowe, czyli solidny fundament planowania strategii handlowych. Platforma oferuje także pełną automatyzację procesu wymiany informacji. Dzięki temu firmy zyskują istotną przewagę konkurencyjną” – stwierdził Kamil Gościński, dyrektor sprzedaży globalnej w Comarch.

Rozwiązanie Comarch Online Distribution pozwala nam określić rzeczywisty potencjał każdego punktu sprzedaży detalicznej, baru, restauracji bądź klubu oraz efektywność współpracy. Jesteśmy przekonani, że, dzięki współpracy z firmą Comarch, nowy sposób obsługi kluczowych danych zmieni oblicze analizy sprzedaży na poszczególnych rynkach, a rozwój tego obszaru naszej działalności będzie kolejnym sukcesem Moët Hennessy” – stwierdził On Trade Sales Director Moët Hennessy Europe.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments