Porównywarka pożyczek w Polsce – Pozyczkaportal.pl – przeszła lifting, o którym opowiadają autorzy projektu na czele z Tymonem Zastrzeżyńskim, CEO w Grupie Loando. Za zmianami technologicznymi podążyło dostosowanie oferty produktowej.

Grupa Loando zdecydowała się na duży krok w rozwoju swego czołowego projektu, pozyczkaportal.pl. To także kolejny zabieg w strategii marketingowej jednej z największych w Polsce porównywarek ofert finansowych online.

Odświeżeniu uległ nie tylko layout portalu, usprawniono również procesy mające na celu podniesienie jakości oferowanych usług oraz dostosowanie funkcjonalności do potrzeb stale rosnącej rzeszy klientów.

Nic dziwnego – rosnąca popularność pożyczek online, z których do tej pory skorzystały już niemalże 3 miliony Polaków, napędza również zmiany w sektorze porównywarek finansowych. Z tych z kolei, w celu porównania ofert pożyczkodawców, korzysta regularnie już niemalże 65 procent konsumentów.

Rozwój napędza do zmian

Wraz z początkiem lutego w użytkowanie internautów weszła nowa odsłona jednej z największych w Polsce porównywarek ofert finansowych oraz portali poświęconych fintechowi – pozyczkaportal.pl. Potrzebę zmian dotychczasowego sposobu funkcjonowania oraz wyglądu strony determinował stały rozwój i zainteresowanie ze strony konsumentów.

Z roku na rok porównywarki osiągają coraz większą popularność. Nie inaczej jest w przypadku produktów finansowych, co rodzi naturalną potrzebę odpowiadania na potrzeby osób korzystających z naszych usług. Na pierwszy plan postanowiliśmy zatem wysunąć to, co na pozyczkaportal.pl najważniejsze z punktu widzenia konsumenta, a więc aktualne oferty pożyczkowe, dlatego też one znajdują się w centralnej części serwisu. Wprowadzono również wygodne menu, które w intuicyjny sposób porządkuje poszczególne kategorie produktowe oraz dodatkowe treści znajdujące się w serwisie, takie jak porady finansowe czy filmy instruktażowe– komentuje Tymon Zastrzeżyński, CEO&Co-founder w Grupie Loando (właściciel pozyczkaportal.pl, loando.pl).

Pozyczkaportal.pl z nową ofertą bankową

Odświeżenie strony wizualnej portalu to nie jedyna zmiana w serwisie pozyczkaportal.pl. Grono produktów finansowych zestawionych w rankingach zasiliły również  bankowe kredyty gotówkowe. Konsumenci mogą zapoznać się z ofertą 16 banków i w szybki sposób złożyć wniosek o kredyt.

Coraz większe zainteresowanie konsumentów ofertą kredytowania na znacznie wyższe kwoty i dłuższy okres spłaty skłonił nas do zmian nie tylko wizerunkowych, ale także sprzedażowych. Do oferty dostępnej na pozyczkaportal.pl dołączyły produkty bankowe dedykowane klientom indywidualnym, z maksymalną kwotą pożyczki do 25 tys. zł i maksymalnym okresem spłaty do 36 miesięcy. Na obecną chwilę dostępnych jest 16 ofert bankowych, jednak intensywnie pracujemy nad stałym poszerzaniem ilości dostępnych produktów. Mamy nadzieję, że poszerzenie oferty produktowej spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających pożyczkobiorców.” – komentuje Marcin Sikora, Chief Sales Officer w Grupie Loando.

Jak podkreślają twórcy nowej odsłony portalu, najważniejszym aspektem zmian były kwestie techniczne, nie zaś aspekty dotyczące samego wyglądu strony. W porównaniu do dotychczasowej wersji portalu, zdecydowano się na niewielkie zmiany w jego wyglądzie.

Do kwestii nowego wizerunku portalu podeszliśmy bardzo zdroworozsądkowo. Postanowiliśmy odświeżyć jego wygląd w taki sposób, aby nadać portalowi odpowiedni charakter, a jednocześnie nie oddalić się za bardzo od dotychczasowego stylu, który przez 4 lata sprawdził się w oczach użytkowników. Zdecydowanie skupiliśmy się na kwestiach technicznych – zmieniona została nawigacja główna, a także udoskonalone zostało działanie porównywarki, która jest bardzo ważna z punktu widzenia użytkowników.komentuje Marcin Porębski, Chief Technical Officer w Grupie Loando.