Jednym tchem potrafimy wymienić polskich operatorów komórkowych dostarczających nam usługi telekomunikacyjne. Niewielu z nas jednak wie, że od niedawna istnieje możliwość stworzenia własnej spersonalizowanej sieci komórkowej, stworzonej na miarę naszych oczekiwań.

Do tej pory przeszkodą były przede wszystkim koszty. Kształtowały się na poziomie kilku milionów złotych i były skutecznym hamulcem w podjęciu decyzji o budowie własnej sieci mobilnej. Mało kto rozważał wykorzystanie własnej sieci do działań marketingowych, wizerunkowych, czy związanych z employer brandingiem.

Jak podaje Next Mobile, wraz z pojawieniem się na polskim rynku firmy budowa własnej sieci komórkowej stała się nie tylko możliwa, ale i opłacalna.

Co daje posiadanie własnej sieci komórkowej?

Poza promocją marki stanowi także wsparcie sprzedaży. Jest to doskonałe narzędzie komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej.

To także doskonała możliwość prowadzenia różnokierunkowych działań konsumencko – lojalnościowych, jak i tych z szeroko rozumianego marketingu i PRu.

Jak działa Next Mobile?

Oferujemy pakiet gotowych rozwiązań zdejmujących z Państwa, czyli z naszego Partnera Biznesowego, większość obowiązków i działań procesowych związanych z uruchomieniem sieci. Nasz Partner może ustalić własną nazwę sieci, która wyświetli się każdemu pozyskanemu Abonentowi.

Spersonalizowane karty SIM są dodatkowym atutem w przypadku chęci budowania rozpoznawalności marki. Po stronie Next Mobile pozostaje cała obsługa Abonenta, począwszy od integracji technicznej, budowy indywidualnej strony internetowej, po dedykowane call center i obsługę płatności.

Wszelkie formalności pomiędzy Partnerem Biznesowym, będącym właścicielem spersonalizowanej sieci, a Klientem docelowym leżą po stronie Next Mobile, co czyni naszą sieć praktycznie bezobsługową dla Państwa. Dodatkowym atutem przy współpracy z Next Mobile jest dedykowana infolinia sprzedażowa.

Warto rozważyć benefity płynące z inwestycji we własną sieć komórkową. Może okazać się, że to nie tylko doskonałe narzędzie marketingowe, ale także źródło dodatkowych przychodów dla firmy.