MR.DIY ogłasza otwarcia czterech sklepów w galeriach handlowych w Warszawie latem, podano w komunikacie. Trwają rozmowy z kolejnymi warszawskimi obiektami, a nowe otwarcia są planowane na 2025 rok.
“Malezyjska sieć dyskontów zapowiada dynamiczną ekspansję na stołecznym rynku. Już tego lata sklepy z artykułami dla domu i do majsterkowania pojawią się w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny. Trwają rozmowy z kolejnymi warszawskimi obiektami, a nowe otwarcia są planowane na 2025 rok” – czytamy w komunikacie.
Sieć rozpoczęła swoją działalność w Polsce w połowie listopada ubiegłego roku. Dotychczasowe lokalizacje MR.DIY to centra handlowe w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. Teraz przyszedł czas na Warszawę.
Jako pierwszy w stolicy otworzy się sklep w Galerii Wileńskiej. Tutaj marka MR.DIY rozlokuje się na powierzchni 1072 m2.. Kolejne warszawskie salony zajmą odpowiednio powierzchnie: 599 m2 w Blue City, 894 m2 na Targówku i 1231 m2 w Galerii Młociny. Ostatni z wymienionych sklepów będzie największym z dotychczas działających na polskim rynku, podano także.
„Debiut w Warszawie to ważny krok w ekspansji na polskim rynku, tym bardziej że w podobnym czasie pojawimy się w aż czterech stołecznych destynacjach. Jesteśmy przekonani, że wychodzimy do klientów z atrakcyjną ofertą, a różnorodność asortymentu, jakim dysponujemy, z powodzeniem uzupełni warszawski rynek o towary nietuzinkowe, poszukiwane przez całe rodziny. Nasz wybór nieprzypadkowo padł na obiekty handlowe ze stabilną pozycją w mieście i okolicach, chętnie wybierane przez lokalne społeczności i z takimi zestawami najemców, że świetnie i precyzyjnie je uzupełnimy” – powiedziała dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY Poland Magdalena Nazarewicz, cytowana w komunikacie.
W Warszawie marka MR.DIY po raz pierwszy pojawi się w innym formacie niż centrum handlowe.
„Otwierając sklep w parku handlowym Zielony Targówek, realizujemy naszą strategię, aby być jak najbliżej klientów i zapewnić im komfortowe warunki zakupów. Format parków handlowych nie jest znany w Malezji, skąd wywodzi się nasza marka. Co jednak ważne, MR.DIY elastycznie dostosowuje swoją strategię ekspansji do realiów rynków, na których postanawia się rozwijać” – dodała Nazarewicz.
Sieć MR.DIY zaoferuje warszawiakom szeroką gamę produktów w konkurencyjnych cenach z aż 10 kategorii. Będą to artykuły gospodarstwa domowego, narzędzia do majsterkowania, artykuły dekoracyjne, szkolne i biurowe, akcesoria samochodowe, a także zabawki i produkty dla zwierząt, podano także.
Malezyjska sieć istnieje od 2005 roku i obecnie posiada ponad 4500 sklepów w 14 krajach: w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, jak również w Turcji i Hiszpanii, a od czerwca br. również w RPA. Polska jest trzecim europejskim krajem w portfolio spółki.