„Sektorom opartym na operacjach o znaczeniu krytycznym sztuczna inteligencja oferuje ogromny potencjał, ale jej wykorzystanie musi być podporządkowane tworzeniu realnej wartości. Możliwości agentów AI, jakie daje TheLoops, umożliwią naszym klientom transformację procesów, poprawę efektywności operacyjnej i wzmocnienie wyróżników w kluczowych momentach obsługi. Nasi klienci będą mogli korzystać z inteligentnych, cyfrowych współpracowników, którzy od pierwszego dnia rozumieją ich biznes, mówią językiem ich branży, działają zgodnie z ich zasadami i bezpiecznie funkcjonują w ich środowisku pracy. Dzięki TheLoops oferujemy platformę, która czyni Industrial AI agentowym, praktycznym i skalowalnym. To kolejny krok w umacnianiu naszej pozycji lidera w obszarze Industrial AI” – powiedział Mark Moffat, CEO IFS.
- rozumieją semantykę danej branży i działalności biznesowej;
- uczestniczą w rzeczywistych procesach przedsiębiorstwa ramię w ramię z ludźmi;
- przestrzegają zasad bezpieczeństwa, dostępu do danych i zgodności z przepisami określonymi przez klienta;
- współpracują z wyspecjalizowanymi agentami w zintegrowanym środowisku.
Naszą misją w TheLoops zawsze było tworzenie AI, które inicjuje działanie, a nie tylko dostarcza wgląd. Łącząc siły z IFS, wynosimy tę wizję na zupełnie nowy poziom. Razem dostarczamy autonomicznych agentów AI, którzy rozumieją złożoność realnych warunków przemysłowych – wiedzą, co trzeba zrobić, jak to zrobić, i jak zrobić to bezpiecznie, etycznie i w skali. To nie eksperyment – to transformacja. Z ogromnym entuzjazmem wprowadzamy tę innowację na rynki całego świata – dodała Somya Kapoor, CEO TheLoops.
AI zmienia nasz świat, a największy potencjał tej zmiany ujawnia się właśnie w środowiskach przemysłowych. Przejęcie TheLoops przez IFS to odpowiedź na ogromną szansę dla sektorów opartych na zasobach i skupionych na usługach, w których agentowe podejmowanie decyzji umożliwi firmom przedefiniowanie swojej cyfrowej siły roboczej i poprawę jakości obsługi klientów. IFS jest doskonale przygotowane, aby poprowadzić tę zmianę w każdej z obsługiwanych branż – oferując inteligentną automatyzację, która nie tylko „myśli”, ale też rozumie kontekst i realnie działa – wskazała Aly Pinder, Wiceprezes ds. Badań, Aftermarket Services Strategies w IDC