Corendon Airlines zawarł partnerstwa sportowe z klubem piłkarskim Górnik Zabrze i Polskim Związkiem Golfa.
Linia lotnicza i klub z polskiej Ekstraklasy ogłosiły współpracę sponsorską. „Z dumą ogłaszam naszą umowę sponsorską z Górnikiem Zabrze, jednym z najbardziej
uznanych klubów piłkarskich w Polsce. W ramach tego partnerstwa, obejmującego
sezony 2025/26 i 2026/27, logo Corendon Airlines pojawi się na przodzie spodenek
meczowych drużyny. Ponadto skorzystamy z szerokiej widoczności dzięki reklamie na
stadionie i platformom cyfrowym klubu.” – powiedział podczas prezentacji Yıldıray Karaer – prezes Corendon Airlines.
Partnerstwo z Górnikiem to nie tylko obecność w przestrzeni wizualnej stadionu, ale także coś znacznie więcej – to współtworzenie sportowej historii i wspieranie lokalnej społeczności.
„Rozpoczęcie współpracy z tak dużą i uznaną marką jak Corendon Airlines to ważny krok w rozwoju Górnika. Wiemy doskonale, że jest to firma znająca się na sporcie i chętnie w niego inwestująca. Naszą wspólną aspiracją, którą od roku staramy się realizować w Górniku, jest sukcesywne doganianie poziomu Klubów z silniejszych, zachodnich lig. Mamy zatem poczucie, że współpraca z Corendon Airlines stanie się ważnym punktem tego planu” – mówił Bartłomiej Gabryś, członek zarządu Górnika Zabrze.

Z kolei Michał Siara, drugi z członków zarządu, podkreślił, że za kulisami tej umowy stoi także zasługa Lukasa Podolskiego – mistrza świata z 2014 roku, który od swojego powrotu do Polski aktywnie działa na rzecz rozwoju Górnika:
„Zajęcie przez Corendon Airlines miejsca na spodenkach meczowych Górnika Zabrze
to otwarcie nowych możliwości, ale także sygnał dla wszystkich ludzi pracujących w
Klubie, a także dla kibiców, że zmierzamy we właściwym kierunku” – wskazał Siara.
Nie zabraknie również atrakcji dla fanów – Corendon Airlines i Lukas Podolski zapowiadają kontynuację popularnego cyklu Corendon Sport Talks w mediach społecznościowych. To format, który łączy sportowe opowieści, zakulisowe ciekawostki i inspirujące rozmowy z zawodnikami. Fani Górnika mogą więc liczyć na unikalny dostęp do świata swojego ukochanego klubu.
Golfowy swing z nowym partnerem – strategiczna współpraca z Polskim Związkiem Golfa
Nie tylko futbol zyskał nowego partnera. Linie Corendon Airlines podpisały także umowę z Polskim Związkiem Golfa, czym potwierdziło, że wspiera rozwój sportów nieco bardziej elitarnych, ale równie wymagających.
„Dzisiaj rozpoczynamy współpracę jako Oficjalny i Wyłączny Partner Linii Lotniczych
Polskiego Związku Golfa. Ponadto, w ramach umowy, z dumą przyjmujemy sponsoring
tytularny Mistrzostw Polskich Mężczyzn Klubowych Dywizji 2” – ogłosił Yıldıray Karaer – prezes Corendon Airlines.

Od sezonu 2025–2026 turniej ten zyska nową nazwę: Corendon Airlines Mistrzostwa Polskich Mężczyzn Klubowych Dywizji 2.
To jednak nie wszystko. Dzięki nowej umowie, uczestnicy krajowych rozgrywek golfowych będą mogli liczyć na bonusy w podróży, w tym bezpłatne nadanie torby golfowej i sprzętu sportowego – rozwiązanie, które spotkało się z dużym entuzjazmem w środowisku golfowym.
„To ważna cegiełka w rozwoju golfa, która nie tylko otwiera nowe możliwości
logistyczne i szkoleniowe dla naszej kadry narodowej, ale także wspiera rozwój krajowej rywalizacji sportowej” – powiedział Radosław Frańczak, prezes Polskiego Związku Golfa.
Już w najbliższym sezonie zimowym reprezentacja Polski uda się do tureckiego Belek – mekki golfistów, uznawanej za jedno z najlepszych miejsc do treningu w regionie Morza Śródziemnego. Corendon Airlines zapewni logistyczne wsparcie dla zawodników, pokazując, że łączy nie tylko kontynenty, ale także ludzi i pasje.
Turcja – coraz bliżej serca polskiego turysty
Wszystkie działania Corendon Airlines w Polsce, zarówno te sportowe, jak i marketingowe, mają jeden wspólny mianownik – Antalya, Turcja i kierunki południowe, które biją rekordy popularności wśród polskich turystów. Linia staje się jednym z najważniejszych graczy na rynku połączeń wakacyjnych i czarterowych, a sportowe partnerstwa są tego naturalnym dopełnieniem.
Założona w 2004 roku jako touroperator w Holandii, firma Corendon rozwinęła się w grupę turystyczną, dodając linie lotnicze, przyjazdy i hotele w Europie, Turcji i na Karaibach. Corendon Travel, jeden z wiodących touroperatorów w Holandii i Belgii, kontynuuje również działalność na rynku duńskim. Corendon, który utożsamia swoją nazwę z turecką destynacją na tych rynkach, jest jednym z wiodących touroperatorów oferujących swoim gościom wiele różnych produktów i miejsc docelowych.
Linie lotnicze Corendon Airlines, które od momentu powstania pod hasłem „Make a Difference” osiągnęły wiele wzorowych praktyk i pierwszych miejsc w sektorze lotniczym, organizują loty do popularnych miejsc wakacyjnych w Europie i Turcji z wielu krajów europejskich, w szczególności z Niemiec, Holandii, Belgii, Austrii, Szwajcarii, Polski i Wielkiej Brytanii, ze swoimi spółkami zależnymi Corendon Dutch Airlines, zarejestrowanymi w Holandii, założonymi w 2011 r., oraz Corendon Airlines Europe, założonymi w 2017 r.
Do 2025 r. stała się międzynarodową linią lotniczą latającą do 165 miejsc docelowych w 65 krajach. Pod marką Corendon Hotels & Resorts w ramach Grupy Turystycznej, Corendon Hotels & Resorts prowadzi 2 hotele w regionach Antalya, Kemer i Lara, 5 hoteli w Amsterdamie i 4 hotele na karaibskich wyspach Curaçao.