Bitget, wiodąca giełda kryptowalut i firma Web3, nawiązuje współpracę z MotoGP, najwyższą klasą wyścigów motocyklowych na świecie, w ramach dynamicznego partnerstwa, które łączy zawrotną prędkość wyścigów z precyzją handlu krypto. Jako nowy Regionalny Partner wybranych wyścigów Grand Prix w Europie i Azji Południowo-Wschodniej, Bitget wprowadza świat kryptowalut na tor szybkiej jazdy.

Współpraca rozpoczęła się na kultowym torze Mugello podczas Grand Prix Włoch i oznacza początek nowej ery, w której precyzyjna inżynieria łączy się z algorytmiczną elastycznością, a każda sekunda, podobnie jak każda transakcja, ma znaczenie.

Partnerstwo Bitget obejmie wiele kluczowych wyścigów MotoGP w sezonie 2025 – m.in. we Włoszech, Niemczech, Hiszpanii i Indonezji – łącząc fanów sportów motorowych i kryptowalut pod jednym, hucznym hasłem wydajności, wytrzymałości i prędkości.

Wyścigi to sport milisekund, a kryptowaluty to rynek mikrodecyzji. To partnerstwo jest dla nas sposobem na pokazanie światu, że sukces – zarówno na torze wyścigowym, jak i na wykresach – zależy od mądrych decyzji i odważnej realizacji. Cieszymy się, że możemy dołączyć do MotoGP i zapewnić moc, precyzję i potencjał wszystkim użytkownikom i fanom” – komentuje Gracy Chen, dyrektor generalna Bitget.

W centrum kampanii znajduje się trzykrotny mistrz świata MotoGP Jorge Lorenzo, którego nieustanne dążenie do perfekcji sprawia, że jest on idealną postacią sygnującą kultowy slogan Bitget „Make It Count”.

Zawsze wierzyłem, że wyścigi wygrywa się nie tylko dzięki instynktowi, ale także dzięki temu, że liczy się każde okrążenie, każda linia i każda sekunda. To samo podejście Bitget stosuje w handlu i jestem dumny, że mogę być częścią tej historii. Światy MotoGP i kryptowalut nie są tak różne, jak się wydaje — oba nagradzają tych, którzy są czujni i szybko reagują powiedział Jorge Lorenzo.

Kampania obejmuje działania przy torze wyścigowym, ekskluzywne atrakcje dla VIP-ów oraz szereg międzyplatformowych inicjatyw cyfrowych. W Mugello influencerzy oraz przedstawiciele mediów zyskają dostęp na teren zza kulis i możliwość spotkań z zawodnikami, łącząc całą adrenalinę wyścigowego weekendu w eleganckiej, sygnowanej przez Bitget oprawie.

MotoGP opiera się na precyzji, innowacyjności i szybkich decyzjach – wartościach, które w naturalny sposób łączą nas z Bitget – przyznał Dan Rossomondo, dyrektor ds. komunikacji MotoGP.

Współpraca jest kontynuacją strategicznych partnerstw Bitget z Lionelem Messim, Juventusem i LALIGA, umacniając pozycję firmy jako mostu między krypto a kulturą. Z ponad 120 milionami użytkowników na całym świecie i dziennym wolumenem obrotu przekraczającym 20 miliardów dolarów, Bitget przesuwa narrację – ze „zmienności” na „zwycięstwo”.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze