Carrefour Polska finalizuje gruntowny remodelling swojego hipermarketu
zlokalizowanego w Centrum Handlowym Atrium Targówek przy ulicy Głębockiej
w Warszawie. W nowym sklepie, w myślę globalnego trendu kompaktyzacji
formatu hipermarketów, zmniejszono oraz przemodelowano salę sprzedaży, aby
ułatwić klientom logistykę oraz podnieść komfort zakupów. Sieć zadbała też o
zwiększenie ekspozycji rozbudowanej oferty produktów oraz widoczności super
ofert promocyjnych i cenowych. Celem wprowadzonym zmian jest odpowiedź na
zmieniające się potrzeby wielkomiejskich konsumentów, transformację
pokoleniową oraz najnowsze trendy zakupowe.
Kompaktyzacja hipermarketów, czyli zmniejszanie ich powierzchni, przy zachowaniu
kluczowych przewag nad sieciami dyskontowymi, to jeden z wiodących trendów na
światowych rynkach handlowych oraz kluczowy element nowej strategii Carrefour w
Polsce. Hipermarket tej sieci w Centrum Handlowym Atrium Targówek przy ul. Głębockiej
w Warszawie, który powstał w 1998 roku, jest właśnie poddawany kompleksowej
przebudowie połączonej z remodellingiem.
Na powierzchni 8 200 m2 (zmniejszonej o ok. 1/4) zaoferuje on swoim klientom wybór
ponad 50 000 produktów, czyli nawet 10-krotnie więcej niż w klasycznych sklepach
dyskontowych. W swoim nowym wielkomiejskim koncepcie 2.0, Carrefour stawia na
dodatkowe ekspozycje produktów w niskich cenach – zarówno promocyjnych, jak również
objętych nową strategią cenową sieci na polskim rynku, w ramach której Carrefour
regularnie porównuje ceny produktów brandowych i marek własnych do konkurencji oraz
wyrównuje je do tych najniższych na rynku.
Szeroki wybór i stała oferta w ramach konceptów handlowych
Kluczowym wyróżnikiem nowego Carrefoura na Targówku jest również rozbudowana
oferta produktów wraz z wieloma mini konceptami handlowymi, które wyróżniają tą sieć
na polskim rynku. Klienci tego hipermarketu mogą wybierać z szerokiej oferty wyrobów
tradycyjnych, produktów diet specjalnych i funkcjonalnych, w tym wegańskiej,
bezglutenowej, dla diabetyków czy wysokoproteinowej, przez certyfikowany asortyment
BIO, aż po pełny wachlarzu smaków Kuchni Świata oraz wybór produktów świeżych.
W nowym sklepie pojawiły się też specjalne strefy tematyczne odpowiadające
najnowszym trendom zakupowym z mediów społecznościowych, m.in. strefa C4ndyland z
oryginalnymi słonymi i słodkimi przekąskami z odległych krajów, takich jak Emiraty
Arabskie, Japonia czy Stany Zjednoczone oraz Strefa Alkoholi Mocnych 0% z szerokim
wyborem produktów dla osób poszukujących nowych doznań smakowych. Carrefour
rozbudowuje także Strefy Produktów Lokalnych, w których umieszcza oryginalne wyroby
pozyskiwane od lokalnych piekarzy, rolników czy niszowych producentów.
Remodelling – większa wygoda, szybsze zakupy, ekologiczny design
Pomimo kompaktyzacji powierzchni, w odnowionym hipermarkecie pozostawiono
szerokie, wygodne aleje zakupowe w tradycyjnym układzie, co z pewnością spotka się z
pozytywnym przyjęciem ze strony klientów, którzy nie będą musieli na nowo poznawać
swojego sklepu. Przy okazji modernizacji zastosowano dodatkowo wystrój i rozwiązania w
duchu troski o środowisko naturalne. Sieć postawiła na ekologiczne dekoracje i
energooszczędne urządzenia, a także rozszerzyła możliwość zrobienia zakupów do
własnych opakowań. Osoby odwiedzające nową placówkę mają do dyspozucji pudełka na
żywność i torby wielokrotnego użytku, do których mogą kupić nie tylko warzywa i owoce,
ale także pieczywo, wyroby cukiernicze, wędliny czy wyroby garmażeryjne na wagę.
Jak w każdym z hiper- i supermarkecie Carrefour w Polsce, również w zmodernizowanym
hipermarkecie w Atrium Targówek przyjmowane będą wszystkie butelki zwrotne bez
paragonu. Z myślą o środowisku do minimum ograniczono druk katalogów – sieć zachęca
klientów do używania aplikacji mobilnej. Klienci nowego formatu Carrefour mają również
dostęp do wygodnych i nowoczesnych rozwiązań zakupowych, takich między innymi jak
kasy samoobsługowe czy usługi Scan&Go – umożliwiająca samodzielne skanowanie
zakupów i opłacanie ich bez konieczności wyjmowania produktów przy kasie oraz
Click&Collect, która pozwala odebrać gotowe i spakowane zakupowe internetowe z
Punktu Obsługi Klienta sklepu.
Zakończenie przebudowy Carrefour w Atrium Targówek zaplanowano na kwiecień tego
roku.