epoint

Media Expert umacnia swoją pozycję lidera na rynku RTV, AGD i elektroniki użytkowej. Marka otworzyła właśnie sklep numer 600 i podkreśla że ma ich niemal dwa razy więcej, niż główny konkurent. Sześćsetny elektromarket został oddany do użytkowania w Garwolinie. 

Garwoliński Media Expert mieści się w świeżo oddanym przez TERG S.A, parku handlowym Aurapark. To jedna z wielu podobnych inwestycji, które spółka realizuje obecnie w całej Polsce i część większej strategii dywersyfikacji portfela obiektów,
w których mieszczą się sklepy Media Expert. Zakłada ona rosnący udział własnych parków handlowych o wysokim potencjale sprzedaży, w których otwierać się będą sklepy tej marki w przyszłości.

Do końca 2025 r. TERG S.A. odda łącznie 72 tys. mkw. powierzchni handlowej w formacie Auraparków. Duża część tych inwestycji już działa lub jest na końcowym etapie realizacji, a poprzez atrakcyjny mix najemców stają się one obiektami chętnie odwiedzanymi przez kupujących. Docelowo, w garwolińskim Auraparku, poza Media Expert, mieszkańcy miasta i regionu będą mogli skorzystać z oferty produktów i usług marek: Lidl, Pepco, Sinsay, HalfPrice, Dealz, Smyk, Tedi, Woolworth, Rossmann, Monnari, piekarni Żabczyński, Cube Fitness, Dream Travel, WorldBox oraz restauracji KFC.

„Otwarcie Auraparku i sklepu Media Expert, szczególnie, że jest to sklep nr 600, to dla nas jedno z najważniejszych wydarzeń 2024 roku. Znacznie wyprzedzamy konkurencję, jesteśmy dziś niekwestionowanym liderem na rynku i cieszymy się bardzo, że nasze ambitne plany są sukcesywnie realizowane z korzyścią nie tylko dla marki Media Expert, ale i dla lokalnej społeczności, potencjału handlu, dostępności nowoczesnych technologii. Wierzę, że wspólnie z pozostałymi najemcami zadbamy o to, by Aurapark w Garwolinie stał się jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w mieście i regionie” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. 

Spółka podkreśla jednocześnie, że stale poszukuje atrakcyjnych lokalizacji pod inwestycje własne, a także ciekawych ofert najmu na powierzchnie w innych obiektach handlowych, w których mogłaby uruchomić sprzedaż asortymentu technologicznego w kolejnych latach.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments