epoint

Palo Alto Networks i Deloitte ogłosiły 1 października rozszerzenie strategicznego partnerstwa na regiony EMEA i JAPAC. Tym samym rozwiązania cyberbezpieczeństwa oparte na sztucznej inteligencji Palo Alto Networks będą dostępne dla klientów Deloitte na całym świecie. Nowa umowa opiera się na wieloletniej współpracy między obiema organizacjami, przyspieszając wdrażanie wiodących funkcji cyberbezpieczeństwa i pomagając klientom w osiągnięciu korzyści z platformizacji.

Wiele organizacji zmaga się z zarządzaniem rosnącą liczbą rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa wprowadzanych dla ochrony swojej działalności. W efekcie często tworzą środowiska o zwiększonej złożoności operacyjnej, utrudniającej zarządzanie i osiąganie kluczowych efektów w zakresie bezpieczeństwa. Platformizacja, czyli przejście na zintegrowaną platformę zamiast korzystania z niekompatybilnych, pojedynczych rozwiązań, pozwala zredukować rozbieżności między nimi i jednocześnie zwiększyć efektywność operacyjną. Deloitte w ramach tego podejścia skonsolidowała wiele rozwiązań punktowych, wdrażając platformy Palo Alto Networks Cloud i Network Security.

Prawdziwe transformacje wymagają rozwiązania, które łączy platformy oparte na sztucznej inteligencji z dogłębną wiedzą branżową i usługami zarządzanymi – co Palo Alto Networks i Deloitte zapewniają klientom w ramach naszej współpracy. Rozszerzając dostępność naszych wspólnych ofert, pomagamy klientom przejść na ujednolicone platformy. Tym samym odpowiadamy na zmieniające się potrzeby i wspieramy w osiąganiu coraz lepszych efektów w zakresie cyberbezpieczeństwa – komentuje Wojciech Gołębiowski, wiceprezes i dyrektor zarządzający Palo Alto Networks w Europie Wschodniej.

Koncentrujemy się na pomaganiu naszym klientom w rozwiązywaniu najbardziej złożonych wyzwań związanych z cyberbezpieczeństwem, co wymaga ciągłych innowacji i odrębnego podejścia do integracji technologii, prowadzącej do transformacji cybernetycznej. Rozszerzenie naszej współpracy z Palo Alto Networks zwiększa naszą globalną zdolność do dostarczania zintegrowanych i platformowych rozwiązań bezpieczeństwa, aby pomóc klientom poprawić ich stan bezpieczeństwa poprzez wykorzystanie wydajności sztucznej inteligencji w celu zwalczania ewoluującego krajobrazu zagrożeń – dodaje Emily Mossburg, Deloitte Global Cyber Leader i dyrektor Deloitte & Touche LLP.

Deloitte będzie oferować rozwiązania cyberbezpieczeństwa od Palo Alto Networks w zakresie sieci, chmury i platform operacji bezpieczeństwa. Celem jest wsparcie klientów w konsolidacji oraz wykorzystaniu korzyści płynących z rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, w tym m.in.:

  • Cyber Detection & Response – ułatwia organizacjom usprawnienie operacji bezpieczeństwa dzięki platformie Cortex XSIAM® opartej na sztucznej inteligencji, która łączy funkcje SIEM, SOAR i XDR. Pomaga to uprościć działania i szybciej reagować na cyberzagrożenia. Własność intelektualna Deloitte przyspiesza modernizację SOC, redukując złożoność techniczną i zwiększając efektywność operacyjną.
  • Cloud Security – tworzy bardziej proaktywną ochronę środowisk chmurowych klientów, od kodu po infrastrukturę chmurową. Wspólna oferta Deloitte i Palo Alto Networks wzmacnia bezpieczeństwo aplikacji i infrastruktury chmurowej, wykorzystując wiedzę Deloitte i możliwości automatyzacji opartych na sztucznej inteligencji.
  • Zero Trust Adoption – wspiera organizacje w strategii, projektowaniu i wdrażaniu podejścia Zero Trust. Łączy platformę bezpieczeństwa Palo Alto Networks z wiedzą i rozwiązaniami Deloitte, co pomaga przyspieszyć wdrażanie Zero Trust oraz usprawnia operacje dzięki zarządzanym usługom.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments