epoint

NTT Data podpisała wieloletnie partnerstwo w zakresie dostarczania technologii z jednym z najbardziej znanych angielskich klubów piłkarskich – Arsenalem Londyn.

NTT DATA, firma dostarczająca rozwiązania oraz usługi cyfrowe dla biznesu, w ramach wieloletniego partnerstwa stała się Oficjalnym Partnerem ds. Transformacji Cyfrowej Arsenalu Londyn. Organizacja wywodząca się z Japonii, od lat będąca wiodącym partnerem dla największych klubów i wydarzeń sportowych na całym świecie, wprowadzi nowe technologie mające na celu poprawę doświadczeń kibiców Arsenalu.

Podstawą współpracy będzie wykorzystanie możliwości i doświadczeń NTT DATA w zakresie transformacji cyfrowej, które mają usprawnić platformy cyfrowe i pogłębić więź z kibicami. W ramach partnerstwa NTT DATA dostarczy klubowi z Londynu narzędzia do analizy danych, uczenia maszynowego i integracji w czasie rzeczywistym. Dzięki temu Arsenal wzbogaci doświadczenia kibiców, oferując dopasowane treści dla społeczności na całym świecie. Kibice zyskają również dostęp do ekskluzywnych informacji, promocji i ofert zarówno Arsenalu, jak również jego partnerów.

„Jesteśmy podekscytowani, mogąc powitać NTT DATA jako naszego pierwszego Oficjalnego Partnera ds. Transformacji Cyfrowej. Naszym celem jest wzmocnienie więzi z kibicami na całym świecie. Ulepszanie naszych możliwości cyfrowych to kluczowa część tej drogi, w której dzięki usługom i połączeniom z kibicami możemy napędzać nasze wyniki i rozwój – skomentowała Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu.

„Arsenal jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie – powiedział Niccolo Spataro, CEO NTT DATA w Wielkiej Brytanii i Irlandii. – Jego zaangażowanie w dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń kibicom jest pionierskie. Natomiast cel klubu, jakim jest stawianie ludzi w centrum innowacji, jest zgodny z podstawowymi wartościami NTT DATA i podejściem do biznesu. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy z Arsenalem. Będziemy mogli wykorzystać nasze doświadczenie, aby przeprowadzić klub przez cyfrową transformację, która pomoże mu tworzyć naprawdę wyjątkowe doświadczenia dla kibiców na całym świecie – dodał Niccolo Spataro.

„NTT DATA od lat mocno angażuje się w sport, dając klubom i wydarzeniom dostęp do najnowszych technologii. Tour de France, The Open czy wyścigi NTT INDYCAR Series to tylko przykłady inicjatyw, którym dostarczaliśmy technologie. Nasza współpraca z Arsenalem Londyn jest kolejnym krokiem w tym kierunku. Cieszymy się, że jeden z najbardziej znanych klubów na świecie zdecydował się na współpracę z nami – dodała Aleksandra Porowska, Dyrektorka Marketingu z NTT DATA, firmy integrującej usługi IT także w Polsce.

NTT DATA jest ekspertem w dziedzinie transformacji w sporcie, pełniąc rolę partnera technologicznego dla kluczowych wydarzeń sportowych na całym świecie, takich jak The Open czy NTT INDYCAR SERIES. Dzięki analizie danych w czasie rzeczywistym, sztucznej inteligencji, technologii cyfrowych bliźniaków i prywatnej sieci 5G na tych wydarzeniach, zbliża fanów z ich bohaterami, ułatwiając dostęp do wyjątkowych chwil – niezależnie od tego, czy znajdują się w domu, są online, czy na stadionach przyszłości.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments